آخرین اخبار

17. خرداد 1398 - 12:04   |   کد مطلب: 35712
جانشین پلیس راه استان همدان بابیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان همدان نیمه سنگین است، گفت: رانندگان در جاده‌های فرعی و محورهای دو طرفه از سبقت خودداری کنند.

به گرارش رودآور؛ سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همدان طی تعطیلات عید فطر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان همدان نیمه سنگین است.

جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه رفته رفته بر حجم ترافیک در جاده‌های استان همدان افزوده می‌شود، اظهار داشت: ترافیک در ساعات بعدازظهر جمعه به اوج خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مسیر از سمت غرب کشور به سمت مرکز شاهد ترافیک خواهد بود، گفت: تردد خودروها از مرکز به سمت همدان خلوت گزارش شده است.

سرهنگ اسماعیلی با تاکید بر اینکه مسافران عبوری از سمت همدان، کرمانشه، کردستان و غرب کشور به سمت تهران شاهد ترافیک خواهند بود، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش تردد در جاده‌های مواصلاتی همدان را شاهد خواهیم بود.

جانشین پلیس راه استان همدان خوشبختانه طی تعطیلات اخیر تصادف قابل توجهی در استان همدان رخ نداده است، گفت: مسافران رعایت صبر و حوصله در رانندگی را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه دیگر حائز اهمیت است و رانندگان باید به این موارد توجه داشته باشند، گفت: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را فراموش نکنند.

وی با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلفی بدون برخورد می‌شود، گفت: رانندگان در جاده‌های فرعی و محورهای دو طرفه از سبقت خودداری کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان