آخرین اخبار

22. خرداد 1398 - 15:30   |   کد مطلب: 35735
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان در جمع محیط بانان تویسرکانی
میزان حقوق و مزایای محیط بانان در کنار سختی کارشان ناراحت کننده است+تصاویر
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان با ابراز تأسف از میزان حقوق و مزایای محیط بانان در کنار سختی های آنان، گفت: این مسئله ناراحت کننده است و می طلبد مسئولان استانی و کشوری برای حمایت از آنان پای کار بیایند.

به گزارش رودآور؛ روز گذشته «حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در منطقه حفاظت شده خانگرمز شهرستان تویسرکان حضور یافت و  با محیط بانان و فعالان محیط زیست از مناطق حافظت شده دیدار کرد.
وی در جمع  محیط بانان تویسرکانی گفت: اگر مسئولان در این مناطق حضور یابند، بی تردید محیط فیزیکی واقعا سخت و خشن را مشاهده می کنند که فعالیت در آن از لحاظ جغرافیایی و محیطی بسیار سخت و طاقت فرسا است.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان اظهار کرد: با بیان این که حضور در بین محیط بانان عزیز توفیقی برای ما است، افزود: اگر منصفانه قضاوت کنیم شرایط کاری محیط بانان در این فضا بسیار سخت است و باید دوری از خانواده و خطرات موجود در طبیعت را نیز به آن اضافه کرد.
حجت الاسلام  شعبانی افزود: میزان حقوق و مزایا این عزیزان در کنار همه این سختی ها ناراحت کننده است، چرا که متأسفانه آنچنان که باید قابل توجه نیست و توجه بیش از پیش ویژه مسئولان استانی و کشوری به این مهم را می طلبد.
وی عنوان کرد: هر چه به محیط بانان و فعالان عرصه محیط زیست نزدیکتر شده و ارتباط بیشتری با آنان بگیریم، به طور قطع با شناخت شرایط کاریشان خواسته هایشان را بهتر درک کرده و در نهایت می توانیم دایره خدمت خود را به آنان بیشتر می کنیم.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان با تأکید بر توجه ویژه دین اسلام بر حفظ محیط زیست، ادامه داد: امروز محیط زیست مسئله ای بسیار جدی است و در اسلام  نیز بسیار مورد توجه است، همچنان که در آموزه های دینی و روایت های بسیاری به این مهم پرداخته شده است.
حجت الاسلام  شعبانی  همچنین گفت: از این رو هفته محیط زیست را غنیمت شمرده و با تقدیر و تشکر ویژه از همه عزیزانی که در این عرصه  فعالیت دارند اعم از مردم، سمن ها و محیط بانان برایشان آرزوی توفیقات بیشتر را خواستارم.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان