آخرین اخبار

23. خرداد 1398 - 17:00   |   کد مطلب: 35740
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه نابودی ایران اسلامی، خیال شوم ترامپ در پس مذاکره است، گفت: ترامپ هیچ جایگاهی ندارد که خود را شایسته و در مقام صحبت با ایرانیان بداند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به دیدار امروز شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن و هیئت همراه، با حضرت آیت الله خامنه‌ای، گفت: رهبر معظم انقلاب بر این موضوع همیشه تأکید داشته و دارند که ایران اسلامی هیچ گاه از نظر فقهی و شرعی دنبال سلاح هسته ای نیست و نخواهد بود و به دلیل ترس از امریکا و افرادی همچون ترامپ نیست که سلاح هسته اس نمی سازد بلکه اصل ماجرا همان رعایت مسائل شرعی است.

وی اظهار کرد: مقام عظمای ولایت با تدبیر و درایت همیشگی خود به خوبی عنوان کردند که مذاکره با کشوری بدعهد و پیمان چیزی جز نابودی برای کشور ندارد از این رو اهتمام به داشته های درون شرط اصلی تمام حرفای های نظام است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب در دیدار خود با نخست وزیر ژاپن بدعهدی ها و جنایات امریکا را تشریح کردند، افزود: بدون تردید ترامپ در نظر ملت ایران فرد قابل قبولی نیست که اصلاً شایسته شنیدن پاسخ از سوی یک ایرانی را داشته باشد چرا که او جایگاهی در دل ایرانیان ندارد.

مفتح تصریح کرد: ایران اسلامی به همت جوانان خود سال های پس از انقلاب پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف علمی از جنله فناوری صلح آمیز  هسته ای و نانو داشته و تمام این موفقیت ها را حتی در سایه سخت ترین تحریم ها به دست آورده است به همین دلیل، ایمان داریم که ترامپ خیال باطل و شومی دارد که می گوید مذاکره با ایران زمینه ساز پیشرفت آن می شود.

وی با تأکید بر اینکه مذاکره با امریکا یعنی سقوط صددرصدی، عنوان کرد: مذاکره با امریکا تمام ضرر است همچنان که امروز مشاهده می کنیم ملت های کشورهای خود فروخته چگونه پس از مذاکره با امریکا خوار و ذلیل در دنیا شدند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: مجلسی ها مانند همیشه تمام قد از مواضع رهبر انقلاب در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار حمایت می کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان