آخرین اخبار

25. خرداد 1398 - 18:10   |   کد مطلب: 35749
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: مسابقات کشتی آزاد خردسالان قهرمانی استان همدان با معرفی برترین ها به پایان رسید.

به گزارش رودآور؛ حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات خردسالان کشتی آزاد قهرمانی استان همدان اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۷ شهرستان و ۱۸۰ کشتی‌گیر به مدت دو روز در سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم نهاوند با ۲۴۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های همدان و بهار در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت‌ها گفت: در وزن ۳۲ کیلوگرم محمدحسین شعبانلو از همدان، در وزن ۳۵ کیلوگرم محمد مهدی سلگی از نهاوند، در وزن ۳۸ کیلوگرم ابوالفضل سلگی از نهاوند، در وزن ۴۱ کیلوگرم حمید مرادی از نهاوند، در وزن ۴۴ کیلو گرم باربد باقری و ۴۸ کیلوگرم طاها معتمدی از نهاوند در رتبه‌های نخست قرار گرفتند.

یاری خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۵۲ کیلوگرم مهدی زارعی از بهار، در وزن ۶۲ کیلوگرم اشکان تکلو از نهاوند، در وزن ۶۸ کیلوگرم یاسین فراهانی از ملایر، در وزن ۷۵ کیلوگرم رضا صدری از همدان و در وزن ۸۵ کیلوگرم سیدجمال محمدی از همدان به مقام قهرمانی رسیدند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی کشتی استان همدان در رده‌های پایه بیان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها زیر نظر کمیته استعدادیابی و کمیته مربیان به اردو دعوت خواهند شد تا تیم خوبی را برای مسابقات کشوری و آینده‌سازان داشته باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: همچنین طی هفته جاری مسابقات نونهالان قهرمانی استان همدان را در شهرستان ملایر برگزار خواهیم کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان