آخرین اخبار

25. خرداد 1398 - 15:18   |   کد مطلب: 35751
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: ۹۴ درصد از کفش‌های تابستانی زنانه موجود در بازار همدان حاصل تولید استان است.

به گزارش رودآور؛ احمد گازرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: خوشبختانه تولیدکنندگان همدان در بخش تولید کفش‌های زنانه خوش درخشیدند و 94 درصد از کفش‌های بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: اما تولید کفش‌های مردانه در استان همدان بسیار ضعیف است و 90 درصد آن از مناطق دیگر به بازارهای استان وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه یک هزار واحد تولیدی کیف و کفش در استان فعال است، اظهار داشت: مشکلاتی مانند گرانی مواد اولیه و کاهش نقدینگی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان ما است.

گازرانی افزود: گرانی مواد اولیه سبب افزایش قیمت تمام شده کفش‌های تولیدی شده که خود عاملی برای افزایش قیمت فروش به مصرف کنندگان است. قدرت خرید مردم پایین است و دیگر مانند سال‌های گذشته تمایلی به خرید کفش‌های تابستانی ندارند.  

وی گفت: تولیدکنندگان و مغازه داران کمترین سود را بر روی اجناس لحاظ می‌کنند اما باز هم مردم قدرت خرید ندارند و میزان خرید نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با تاکید بر اینکه باید از تولیدکنندگان بومی و داخلی حمایت کنیم، اظهار داشت: تا جایی که امکان داشت به کمک اتحادیه از کارگاه‌های تولیدی حمایت کردیم و از تعطیلی واحدها پیشگیری کردیم.

گازرانی با بیان اینکه کفش‌های تابستانی زنانه و مردانه به اندازه کافی وارد بازار شده، ابراز کرد: قیمت کفش‌ها از 30 هزار تومان تا 200 هزار تومان با توجه به کیفیت و نوع کار متفاوت است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان