آخرین اخبار

30. خرداد 1398 - 13:08   |   کد مطلب: 35773
وزیر راه و شهرسازی از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال جاری به استثنای مواردی که مسئله حقوقی دارند خبر داد.

«محمد اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور از حال و روز این روزهای مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: در این خصوص در سطح کشور و تمامی استان ها، شورای مسکن به ریاست استاندار تشکیل جلسه داده است و تک به تک پرو ژه ها تعیین تکلیف شده اند.

وی اظهار کرد: البته این تعیین تکلیف ها به استثنای مواردی که مسئله حقوقی، قراردادی و قضائی دارند، در همین سال 98 کارشان به اتمام می رسد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار رودآور مبنی بر چرایی افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در سایه عدم نظارت دولت و نارضایتی مردم در این خصوص، عنوان کرد: ما به عنوان دولت نمی توانیم در بازار خرید و فروش مسکن مداخله کنیم.

اسلامی تصریح کرد: وظیفه ما در حیطه عرضه مسکن است که عرضه سرعت پیدا کرده و روان شود بخصوص برای جامعه هدف که قشر متوسط به پایین است.

به گزارش #رودآور قیمت مسکن در سال های اخیر با شیب به نسبت تندی رو به افزایش است، گرچه کارشناسان برای سال 98 پیش بینی کرده اند که این روند تصاعدی قیمت مسکن تا حدودی کاهش پیدا می کند، اما همچنان قیمت های سر به فلک کشیده مسکن، سبب شده تا مشکلات بسیاری پیش روی خانواده های ایرانی بخصوص اقشار کم درآمد آید.

به طور قطع تورم موجود و افزایش قیمت ارز بر روی بازار مسکن تأثیرگذار است و در سایه عدم نظارت از سوی دولت قیمت های حبابی هم شکل گرفته و به این سونامی افزایش قیمت ها نبود نظارت و کنترل در فضای مجازی را هم باید اضافه کرد، چرا که در سایه همین کم تدبیری ها عده ای دلال و و سودجو نیز بر طبل شیب تند قیمت ها می زنند.

اینجاست که باید پرسید استدلال وزیر راه و شهرسازی که گفته دولت نمی تواند در بازار خرید و فروش مسکن مداخله کند از کجا آمده است؟

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان