آخرین اخبار

30. خرداد 1398 - 14:05   |   کد مطلب: 35777
معاون سیاسی امنیتی فرماندار تویسرکان بر کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت در تابستان تأکید کرد و گفت: در سال جاری با تشکیل تیم ارزیاب تصمیم بر آن است تا کیفی سازی در رأس اجرایی شدن برنامه های تابستانه قرار گیرد.

«زهرا زين العابديني» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به درپیش بودن تعطیلات تابستان و ضرورت توجه به اجرای برنامه هایی مناسب برای نوجوانان و جوان بخصوص دانش در راستای پر کردن اوقات فراغت آنان، گفت: در جلسه ای که با حضور دستگاه های متولی مجری این گونه برنامه ها برگزار شد، هر کدام از دستگاه ها، برنامه های خود را ارائه دادند.
وی با تأکید بر اینکه کیفی بودن برنامه ها در اولویت اصلی و خواسته فرمانداری است، اظهار کرد: برای جلوگیری از موازی کاری با تصمیم اتخاذ شده قرار بر آن است تا در صورت به حد نصب نرسیدن برخی کلاس ها و دوره های آموزشی همچون نقاشی متقاضیان مددجوی کمیته امداد، بهزیستی در کنار آموزش و پرورش برنامه های مشترکی برگزار کنند.
معاون سياسي و امنيتي فرماندار تويسرکان افزود: پیش از این نیز گروهی برای بررسی نقاط ضعف برنامه های تابستانی سال گذشته تشکیل جلسه داده بودند تا برای اجرایی شدن برنامه های سال جاری تا نواقص تکرار نشود.
زین العابدینی همچنین به همزمانی ماه محرم با روزهای پایانی تعطیلات تابستان اشاره کرد و گفت: برای این روزها و اختتامیه برنامه های تابستانه با همکاری اداره ارشاد قرار است متناسب با ایام برگزار شود.
وی از تشکیل کمیته ارزیاب برای بررسی کمی و کیفی برنامه های تابستانی با حضور نمایندگانی از فرمانداری و اداره ورزش و جوانان خبر داد و ادامه داد: این تیم ارزیاب برای آن است تا تنها امور مربوطه به ارائه گزارش آمارها صرف رفع تکلیف نباشد و کیفی سازی در رأس برنامه های تابستانه قرار گیرد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان