آخرین اخبار

31. خرداد 1398 - 7:25   |   کد مطلب: 35780
برنامه های فرهنگی و انتخاب درست این راه، می تواند امت اسلامی را در حرکت جهانی نهضت امام خمینی(ع) یاری رساند.

به گزارش خبرنگار رودآور ، عصر روز گذشته فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان در تویسرکان در نشست اندیشه ورزان و کارگروه های این جبهه گردهم جمع شدند.

دراین جلسه «حجت السلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: کار فرهنگی انجام دادن نیاز به تشکیلاتی کار کردن و وحدت رویه ای دارد تا اعضاء در ادامه مسیر دچار سرخوردگی نشوند.
وی با استناد به کلام امام خمینی(ره) که فرمودند ظهور صاحب عصر(عج) آغاز شده است، اظهار کرد: فعالان فرهنگی جبهه برای امام زمان(عج) تشکیل دهند و برنامه های خود را در تمامی عرصه ها به این سمت هدایت کنند.
امام جمعه تویسرکان افزود: رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده مسیر امام و شهدا هستند و ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب با ترسیم مسائل کلی و جزئی نظام به مسئله مهدویت با نگاهی عمیق پرداختند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: مسیر و هدف انقلاب مشخص است، انقلابی که برای کشورهای آزاده به عنوان الگویی بی نظیر وارد کارزار شد و امروز شاهد تشکیل گروه های مقاومت با اقتدار در برابر جبهه کفر هستیم.
وی با تأکید بر اینکه نشانه های نابودی اسرائیل و آل سعود خائن را همه به خوبی مشاهده می کنند، عنوان کرد: چکمه هایی که امروز بر روی گلوی غاصبان صهیونیستی و آل سعود فشرده می شود ثمره و نتیجه آن خون های پاک ریخته شده شهدای مقاومت در سراسر جهان است.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: ما در هر کجای انقلاب هستیم تقویت جبهه مقاومت را باید از خودمان شروع کنیم، آن هم با کار تشکیلاتی انجام دادن تا با وحدت رویه ای خاص امور را پیش ببریم.
حجت الاسلام موحدی با اشاره به بیانیه دوم گام انقلاب که متأسفانه هنوز برای مردم به ویژه جوانان به خوبی تبیین نشده است، گفت: هدف مشخص است گام دوم انقلاب امید آفرین و مسئولیت آور.
وی با بیان اینکه می طلبد تا ضربان جبهه انقلاب با ضربان نماز جمعه گره بخورد و همسو و هماهنگ شود، اظهار کرد: برای تبیین گام دوم انقلاب از هفته گذشته بنا بر آن شده تا خطبه های اول نماز جمعه در تویسرکان به این موضوع اختصاص داده شود.
«محسن عبدالمالکی» مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تویسرکان هم گفت: دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان نظام چیزی نیست که به راحتی از کنار آن گذشت.
وی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و انتخاب درست این راه، می تواند امت اسلامی را در حرکت جهانی نهضت امام خمینی(ع) یاری رساند.

به گزارش رودآور؛ در این نشست مسئولان کارگروه های جبهه انقلاب اسلامی در تویسرکان با بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی، پیشنهادات و انتقادات خود را هم اعلام کردند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان