آخرین اخبار

2. تير 1398 - 11:27   |   کد مطلب: 35793
امام جمعه تویسرکان گفت: اجرای قوانین به گونه ای باشد که جلوی پیشرفت طرح های اشتغالزا و کارآفرین را نگیرد و در حمایت از سرمایه گذاران واقعی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صبح امروز رییس دادگستری و دادستان تویسرکان به همراه کارمندان این دستگاه به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی  و شهادت او در واقعه هفت تیر سال 60، گفت: قوه قضاییه؛ دستگاهی فعال و واقع بین برای اقامه عدالت است.

وی با انتقاد از بالا بودن سودهای بانکی از مجریان قضائی خواست با سودجویان این عرصه مقابله کنند و از طرفی اجرای قوانین به گونه ای باشد که جلوی پیشرفت طرح های اشتغالزا و کارآفرین را نگیرد و در حمایت از سرمایه گذاران واقعی گام بردارد.

امام جمعه تویسرکان به موضوع خانه معلم تویسرکان و وقفی بودن آن هم اشاره و اظهار کرد: امیدواریم متولیان خانه معلم طبق ضوابط قانونی مطالبات اداره اوقاف را رعایت کنند و دستگاه قضائی هم پیگیر شود.

به گزارش رودآور؛ برای ارج نهادن به مقام والای قضاء و قضاوت و تكریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیةالله  دكتر بهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی که در هفتم تیرماه 1360 بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت شهید رسید، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه ، مبنی بر نامگذاری هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه ، این پیشنهاد در تاریخ 27/4/1373 در شورای فرهنگی عمومی مطرح شد و به تصویب رسید.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان