آخرین اخبار

2. تير 1398 - 14:32   |   کد مطلب: 35795
در نشست شورای معاونین جبهه فرهنگی اجتماعی استان همدان در تویسرکان مطرح شد
توانمند سازی اعضای کارگروه های شهرستانی در دستور کار جبهه فرهنگی اجتماعی استان همدان
ارتقاء سطح تشکیلاتی و تمرکز بر روی موضوع آموزش و بحث توانمند سازی اعضای کارگروه های قرارگاه شهرستانی طرح نویسی از مواردی است، که شورای معاونین جبهه فرهنگی اجتماعی استان همدان بر آن تأکید دارند.

به گزارش رودآور؛ نشست پایانی شورای معاونین جبهه فرهنگی اجتماعی استان همدان در شهرستان تویسرکان در دو بخش با دستور جمع بندی نتایج حضور در این شهرستان برگزار شد.

بخش اول نشست با پاسخ دهی به سوالات و ابهامات کارگروه های شهرستان تویسرکان درباره فعالیت های جبهه آغاز شد. عمده سوالات مطرح شده درخصوص موضوعات شناسایی، انسجام بخشی و عملیات بود که به سوالات متناظر با هر کارگروه استانی و ستادی، مسئول مربوطه پاسخ داد.

در این بخش، دبیر جبهه، معاونت برنامه ریزی و توانمند سازی و مسئولان کارگروه های جهاد و شهادت و هیئت نسبت به رفع ابهامات و پاسخ به سوالات اقدام کردند.

در بخش دوم نشست، موضوعات مربوط به دیدار با موسسات مردمی جمع بندی و مصوبات برای پیگیری های مربوطه در آینده تدوین شد.

در ابتدای این بخش از نشست، مقرر شد معاونت رشد و توامند سازی، جلسات تعامل با گروه روایتگر حوزه علمیه خواهران را به منظور استفاده از ظرفیت روایت گری و رشد و توسعه این گروه در دستور کار قرار دهد.

در ادامه تصمیم بر آن شد تا در راستای ارتقاء سطح تشکیلاتی و تمرکز بر روی موضوع آموزش، بحث توانمند سازی اعضای کارگروه های قرارگاه شهرستانی طرح نویسی شود.

سپس موضوعات برگزاری دوره توانمندسازی تشکیلاتی توسط دکتر عرب اسدی و نیز دوره آموزش مسائل خانواده و ازدواج توسط دکتر حمید حبشی مطرح که با استقبال معاون رشد و توانمندسازی همراه شد.

همچنین در خصوص تربیت مربی مجموعه شهرک قائم (عج) قرار بر آن شد ابتدا کارگروه تربیت رابط شهرستانی خود را مشخص کند و سپس به منظور تربیت مربی، در قالب اردوی تجربه نوردی در شهر ملایر اقدام کند.

و البته تصمیم گرفته شد تا با امام جمعه تویسرکان در مورد ساختمان بلا استفاده تخریب شده در محدوده مسجد حضرت ابالفضل (ع)، هماهنگی های لازم برای بهره برداری از آن به عمل آید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان