آخرین اخبار

2. تير 1398 - 19:20   |   کد مطلب: 35798
یک استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه امریکا حتی با صرف هزینه های بسیار به هیچ کدام از اهداف شوم خود در خاورمیانه نرسیده است, گفت: این مسئله به دلیل آن است که روحیه بسیجی در بین ملت های سوریه, یمن, عراق و لبنان تزریق شده است.

به گزارش رودآور؛ سردار سید حسینی در ویژه برنامه آبروی محله حوزه مقاومت المهدی(عج), گرامیداشت شهدای کوی طالقانی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا, رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری, پشتیبانی مردم و آمادگی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و صلابت است.
وی اظهار کرد: دشمن به دنبال تزریق روحیه ضعف و ناتوانی در بین ملت های منطقه است.
این استاد دانشگاه حضور امریکا در منطقه به گفته خودشان برای دوشیدن دولت های عرب خودفروخته به غرب است, افزود: این حضور زمینه ظلم به مسلمانان را فراهم کرده و امریکا با برهم زدن وحدت شیعه و سنی عقب ماندگی مسلمانان را می خواهد.
حسینی تصریح کرد: ارتش امریکای جنایتکار هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان در خاورمیانه حضور دارد و با کشته ها و هزینه های فراوانی که داشته هنوز به اهداف شوم خود نرسیده است.
وی عنوان کرد: اما امروز این ایران اسلامی است که سرافرازانه با اهدای خون 467 شهید و البته ویژه تر تزریق روحیه بسیجی در بین ملت های سوریه, یمن, عراق و لبنان به اهداف متعالی خود که همانا گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و برافراشته کردن پرچم ناب اسلام محمدی(ص) است, رسیده است.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان