آخرین اخبار

3. تير 1398 - 5:55   |   کد مطلب: 35803
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:
متخصصین بسیجی پیشگام در خدمت رسانی به مردم
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: همت بسیجیان متخصص در کمک رسانی و خدمت رسانی به مناطق محروم، سرعت بخشیدن به کارها را به صورت فنی و تخصصی ارتقاء می بخشد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بسیجیان همیشه در صحنه برای محرومیت از تمام توان خود استفاده می کنند تا در راستای اعتلای بسیج گام های مؤثری بردارند.
محرومیت زدایی یکی از اولویت های اقشار مختلف بسیج است، یک روز بسیج دانش آموزی، دانشجویی و محلات در قالب اردوهای جهادی وارد میدان خدمت رسانی می شوند، یک روز دیگر بسیج جامعه پزشکی به روستاهای محروم و دور دست می رود و با ویزیت بیماران و توزیع رایگان دارو خدمت رسانی خود را به حد اعلا انجام می دهد.
و این بار بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه تویسرکان در راستای محرومیت زدایی با توجه به ظرفیت های موجود خود دست به شناسایی، مرمت و ساخت خانه های محرومان، گلزارهای شهدا و خانه عالم زده است.
در این باره «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در این برنامه با به کار گیری هفت نفر از مهندسین بسیجی در رشته های عمران، معماری و شهرسازی و نقشه برداری فعالیت های اثربخشی در سطح شهرستان بخصوص در نقاط محروم انجام داده است.
وی با بیان اینکه این فعالیت ها هم نظارتی است و ساخت و ساز اظهار کرد: با اوج فعالیت های جهادی دراین روزها بسیج مهندسین این ناحیه با بکار گیری نیروی متخصص در راستای نظارت و ساخت پروژه ها؛ ساخت حمام و سرویس های بهداشتی منازل محروم و حتی پل های بین روستایی را در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در اجرای طرح جهاد همبستگی نیز تمامی امور با نظارت و طراحی توسط بسیج مهندسین عمران و معماری است، چرا که بهره گیری از تخصص این اقشار خدمت رسانی را اصولی تر و با برنامه تر می کند.
سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: همت بسیجیان متخصص در کمک رسانی و خدمت رسانی به مناطق محروم، سرعت بخشیدن به کارها را به صورت فنی و تخصصی ارتقاء می بخشد واستفاده از این ظرفیت مسئله مهمی است که بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان