آخرین اخبار

4. تير 1398 - 5:47   |   کد مطلب: 35808
مفتح از تجهیز شدن بیمارستان جدید تویسرکان در هفته های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پیرو پیگیری های هفته گذشته دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان ملاقات با دکتر نمکی وزیر_بهداشت و درمان در وزارتخانه و همچنین بازدید مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی)، برای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان در دست احداث قائم شهرستان تویسرکان
روز گذشته به دستور وزیر بهداشت و درمان جلسه ای با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان بهداشت, دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان,
دکتر کشوری ریاست بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان, مدیرانی از وزارت راه و شهرسازی و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی در خصوص عملیاتی شدن تجهیزات درمانی بیمارستان قائم شهرستان تویسرکان در دفتر دکتر جان بابایی برگزار شد.
در این جلسه تصمیم برآن شد تا در هفته های آینده هیئتی از وزارت بهداشت، بازدیدی از بیمارستان های شهرستان تویسرکان انجام دهند.
همچنین در این جلسه پیرو پیگیری های مستمری که دکتر در خصوص تعطیل نشدن بیمارستان فعلی پس از افتتاح بیمارستان قائم داشتند؛ قرار بر این شد که بیمارستان ولیعصر (عج) پس از افتتاح بیمارستان قائم در بخش های مختلف به مردم شهرستان ارائه خدمات دهد.
با توجه اینکه کار ساخت و ساز بیمارستان برعهده پیمانکار و پیمانکار هم زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است؛ امید می رود با قولی که وزیر محترم راه و شهرسازی پس از بازدید از بیمارستان قائم در خصوص تکمیل شدن بیمارستان در هفته ها و ماه های آینده دادند.
کارتجهیز بیمارستان جدید تویسرکان به زودی آغاز شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان