آخرین اخبار

4. تير 1398 - 17:18   |   کد مطلب: 35819
سرپرست شرکت مخابرات استان همدان:
از سامانه ۲۰۲۰ رضایت ندارم
سرپرست شرکت مخابرات استان همدان با ابراز نارضایتی ازسامانه ۲۰۲۰ و با بیان اینکه از این سامانه رضایت ندارم گفت: کارکنان ما در سامانه ۲۰۲۰ تجربیاتشان کم است و نیروها، متخصص و مرتبط شرکت نیستند.

به گزارش رودآور؛ محمد علی گرزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص مهمترین برنامه ها و سیاست های شرکت مخابرات استان همدان در دوره جدید اظهار داشت: توسعه فیبر نوری در سطح روستاها و شهرها مهمترین برنامه ما در دوره جدید است.

وی با بیان اینکه  وضعیت فعلی فیبر نوری در استان خوب است افزود: در ۶۰۰ نقطه شهر و روستا فیبر نوری داریم و تمام شهرهای ما دارای فیبر نوری هستند. در سطح شهر همدان و لالجین بیش از ۳۴ هزار پورت داریم.

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حوزه مشتری مداری و خدمات به مشتریان چه برنامه ای دارید تاکید کرد: در حوزه مشتری مداری درصدد ارایه خدمات از راه دور هستیم و به دنبال آن هستیم که سیستم کاغذی را حذف و مراجعه حضوری را به صفر برسانیم.

گرزین در خصوص اصلاح کابل های استان عنوان کرد:: برای این منظور مراکز پر ظرفیت شهر و حاشیه شهر را شروع کردیم و شهرستان‌های دیگر را هم انجام می‌دهیم.

وی افزود: شهرک ولیعصر را نوسازی کردیم و کل شبکه را بروز رسانی و تقویت کردیم. شهرها و شهرستان ها و روستاهای بالای یک هزار شماره را داریم انجام می دهیم.برنامه ما در این خصوص این است که امسال ۲۰ درصد شبکه را انجام دهیم.

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان بیان کرد: در حوزه سرویس و دیتا همراه داریم بهینه‌سازی را انجام می‌دهیم و امسال بیش از ۶۰ سایت جابجا شده و ظرف یک ماه آینده تمامی سایت ها جابجا و بعد بهینه سازی شبکه شروع می شود تا در روستاها اینترنت نسل دو داشته باشیم.

گرزین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای کاهش هزینه بسته های اینترنتی مردم چه برنامه ای دارید گفت:   هزینه های اینترنت از مخابرات ایران به ما اعلام می‌شود و فعلا چیزی به ما اعلام نشده و افزایش هزینه نداشتیم.

وی در خصوص ناکارآمدی سامانه ۲۰۲۰ در رفع مشکلات اینترنتی گفت: ما در بخش ۲۰۲۰ تغییر سیاست و تغییر روش می دهیم و شیوه کارمان ظرف یکی دو ماه آینده عوض خواهد شد.

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان با ابراز نارضایتی ازسامانه  ۲۰۲۰  تاکید کرد: وضعیت ۲۰۲۰ الان خوب نیست. من از این سامانه رضایت ندارم و آن چیزی را که از ۲۰۲۰ می‌خواهم نیستند.

گرزین ادامه داد: کارکنان ما در ۲۰۲۰ تجربیاتشان کم است و نیروهایی که در گذشته وارد این سیستم شده اند نیروهای متخصص و با مدارک مرتبط شرکت نیستند و باید آنها را باید آموزش دهیم تا رضایت نسبی مشتریان را داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چون مردم بیشتر به ۲۰۲۰ زنگ می‌زنند ترافیک ایجاد می شود و باید از سامانه های راه دور استفاده کنیم و مردم را به استفاده از این سامانه ها عادت دهیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان