آخرین اخبار

10. تير 1398 - 12:01   |   کد مطلب: 35847
بزرگترین واحد تولیدی کفش زنانه در غرب کشور با برند «آرمینا» توسط بخش خصوصی در همدان افتتاح شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، همزمان با هفته اصناف و آغاز هفته صنعت، معدن و تجارت تولیدی کفش «آرمینا» به عنوان بزرگترین واحد تولیدی کفش زنانه در غرب کشور با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان، فرماندار همدان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان، اعضای شورای شهر همدان و فعالان عرصه تولید کفش همدان و کشور از استان‌های مختلف آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی افتتاح شد.

مدیر تولیدی کفش زنانه «آرمینا» بابیان اینکه این تولیدی از سال ۱۳۸۰ با ۵ نفر فعالیت خود را آغاز کرد و سه مؤلفه مهم حفظ کیفیت، نوآوری و مشتری مداری را سرلوحه کاری خود قرار داد، گفت: بهترین مواد اولیه برای تولید کفش در این تولیدی استفاده می‌شود و همواره تلاش شده با تنوع محصولات، نوآوری را به عنوان یک شعار اصلی حفظ کند.

پرویز موقر پاک بابیان اینکه در این مجموعه اقتصادی مشتری‌مداری از دو طریق تولید محصول با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش دنبال می‌شود، گفت: امروز برند «آرمینا» نه تنها در استان همدان بلکه در کشور و کشورهای همسایه صاحب نام است.

مدیر بزرگترین کارخانه تولید کننده کفش زنانه غرب کشور با بیان اینکه این کارخانه در سال رونق تولید راه اندازی شده و روزانه یک هزار جفت کفش در این کارخانه تولید می‌شود، گفت: در این کارخانه برای ۱۵۰ جوان به طور مستقیم و برای ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه علاوه بر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم؛ در استان‌های کشور نیز نمایندگی فعال دارد که تولیدات را به بازار عرضه می‌کنند.

پرویز موقر پاک با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل، پشتیبانی خانواده‌اش را در موفقیت‌های کسب شده مؤثر عنوان کرد و از اقدامات و حمایت‌های رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان قدردانی کرد.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان نیز در مراسم افتتاحیه این کارخانه با بیان اینکه باید از این فرصت به دست آمده برای ارتقای کیفیت و افزایش رونق تولید و نیز جذب بازارهای جدید استفاده کرد، گفت: امیدواریم مشکلات صنعت چرم در کمترین زمان ممکن رفع شود.

احمد گازرانی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه در همدان گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن ظرفیت و پتانسیل استان همدان در این رشته و کمک به حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان و نیز جذب مشتری جدید فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان و اصناف از ارکان‌های اصلی اقتصادی کشور هستند و بدون داشتن باری بر دوش دولت نقش مهمی در اشتغال ایفا می‌کنند، گفت: امسال که سال رونق تولید نامگذاری شده باید حمایت بیشتری از این رشته صورت گیرد.

گازرانی یکی از بحران‌های جامعه را بیکاری برشمرد و با بیان اینکه از بحران‌های تولیدکنندگان نیز نبود کارگران و استادکاران رسته‌های تولید کیف و کفش چرم است، گفت: اگر امروز این مشکل که نیاز به تقویت آموزش دارد حل شود میزان اشتغال در این عرصه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی کمبود مواد اولیه، افزایش قیمت و ضعیف شدن توان خرید مردم را از مشکلات عنوان کرد و گفت: در کارخانه‌ها و کارگاه‌های استان همدان هیچ جنس دپو شده‌ای وجود ندارد و تا چند ماه آینده صورت فروش محصولات در اکثر واحدهای تولیدی دیده می‌شود که این اقدام نتیجه حضور در نمایشگاه‌های دوره‌ای است که مشکل فروش را حل کرده است.

وی با بیان اینکه رسته شغلی کیف و کفش چرم به تنهایی می‌تواند مشکل اشتغال استان را حل کند چرا که یکی از ارز آور ترین مشاغل کشور است، اظهار داشت: البته رسیدن به این هدف نیاز به همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها و مسئولین در این حوزه دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان