آخرین اخبار

12. تير 1398 - 3:57   |   کد مطلب: 35866
رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام زائران اربعین ، ثبت نام در سامانه سماح از ۱۲ مرداد مصادف با روز عرفه آغاز می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن ساغرچی ظهر امروز در ستاد اربعین همدان اظهار داشت: سال گذشته زائران اربعین حسینی برای اخذ ویزا مبلغ 40 دلار معادل 175 هزار تومان پرداخت کردند اما امسال با تمهیدات صورت گرفته بدون پرداخت این هزینه، روادید مورد نظر را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

زائران همدانی در اربعین از مرز مهران عبور می‌کنند

خدمتگزاری به زائران اربعین گام برداشتن در مسیر امام حسین (ع) است

تمام امکانات برای اربعین 98 در استان ایلام مهیا است

 وی با بیان اینکه در تلاش هستیم حتی بحث اخذ روادید نیز برداشته شود، افزود: امسال با توجه به رایگان شدن هزینه روادید، پیش بینی می‌کنیم 5 میلیون نفر زائر از استان همدان عبور کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام ثبت نام کنندگان مراسم اربعین حسینی، ثبت نام در سامانه سماح از 12 مرداد ماه مصادف با روز عرفه آغاز می‌شود.

 وی با بیان اینکه امسال زائران اربعین حسینی تحت پوشش بیمه‌ای کامل قرار می‌گیرند، ابراز کرد: با توجه به حضور گروهی و نیمه کاروانی زائران لازم است برای کاهش هزینه‌های تردد و حمل و نقل آنها در استان تدابیر لازم اندیشیده شود چرا که هزینه ایاب و ذهاب به ویژه در کشور عراق به دلیل افزایش قیمت ارز، افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان