آخرین اخبار

13. تير 1398 - 6:26   |   کد مطلب: 35878
امروز وزیر جهاد کشاورزی به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان به این شهرستان سفر و تنها زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده کشور را در این شهرستان افتتاح می کند.

به گزارش رودآور؛ ایجاد زنجیره نهالستان منحصر به فرد گردوی خاورمیانه رهاورد سفر مسئولان کشوری به تویسرکان
امروز وزیر جهاد کشاورزی به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان به این شهرستان سفر می کند.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی قرار است باغ نهالستان گردوی این شهرستان را افتتاح کند.
 به گفته «مسعود اکبری» مدیر اداره جهاد کشاورزی تویسرکان تسریع در روند #جهانی_شدن_گردوی این شهرستان می تواند رهاورد دیگر سفر وزیر جهاد کشاورزی به تویسرکان باشد.
اکبری همچنین گفته که متخصصان تویسرکانی در امر پیوندزنی و سرشاخه کاری هم برای آموزش و زدن پیوندک ها به شهرهای دیگر اعزام شده و می شوند.
اکبری عنوان کرده که تنها زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده کشور در تویسرکان تمامی پیوندک های مورد نیاز کشور را هم می تواندتأمین می کند
این پروژه که در سه فاز خزانه،باغ مادری و گلخانه اجرا شده در سطح کشور و خاورمیانه بی نظیر بوده و برای باغداران گردو مزیت های فراوانی از جمله بهره گیری از نهال های گردو گواهی شده با قابلیت مقاومت در برابر سرما و کم آبی و برداشت آسان و محصولی با کیفیت را بدنبال خواهد داشت.
باغ نهالستان مادری که درخاورمیانه منحصربه فرد است به همت پیگیری های مجددانه و شبانه روزی #دکتر_مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در این شهرستان بنا شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان