آخرین اخبار

19. تير 1398 - 6:24   |   کد مطلب: 35907
نخستين كارگاه از کارگاه هاي هيجاني وشاد ويژه دانش آموزان كلاس اول در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش رودآور؛ «مرضیه هنرآموز» مدیر دبستان پسرانه  دخترانه سما امروز در خصوص برگزاری این کارگاه، گفت: این برنامه مجموعه ای از کارناوال ها، فستیوال ها و کار گاه های بازی محور هستند که هدف اصلی آن ها تخلیه هیجان و انرژی کودکان است.
وی اظهار کرد: متاسفانه در دنیای امروز کودکان به علت تک فرزند بودن و نداشتن هم بازی، زندگی در محیط آپارتمان و استفاده از بازی های دیجیتالی کمتر امکان تخلیه هیجان خود را دارند و این بازی های باعث تخلیه هیجان بچه ها می شود و بسیاری از مشکلات رفتاری کودک حل را در حین بازی حل می کند.
هنرآموز با بیان اینکه مشکلات بسیاری مانند ترس کودکان، افسردگی کودکان، مشکلات اضطرابی( مثل شب ادراری، ناخن جویدن و …) مشکلات وسواس، مشکلات پرخاشگری و … تمام توسط این کارگاه مورد بهبود قرار می گیرند، افزود: این کارگاه ها همیشه در برنامه های آموزشی دنیای نوابغ جایگاه خاصی دارد و حل این موارد باعث افزایش راندمان دقت و تمرکز می شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز به همت مديريت مجموعه سما نخستين كارگاه شادي با عنوان جشنواره كف بازي و رنگ بازي براي دانش آموزان پايه اول سال تحصيلي جديد برگزار شد و فرزندان عزيزمان با انجام بازي هاي متنوع و كشيدن نقاشي و كف بازي روزي پر از شادي و هيجان را سپري كردند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان