آخرین اخبار

28. تير 1398 - 18:52   |   کد مطلب: 35944
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل آب شرب و بهداشتی منطقه «خرم رود» تویسرکان و روستاهای همجوار آن با اتمام عملیات اجرایی سد خرم رود حل می‌شود.

به گزارش رودآور؛ محمد مهدی مفتح عصر چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی سد خرم رود با قدردانی از استاندار همدان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در خصوص پیگیری عملیات اجرایی سد خرم رود، گفت: یکی از نقاط قوت این پروژه حضور مشاور و پیمانکار قوی و مطرح برای آن است.

وی تصریح کرد: با اتمام عملیات اجرایی سد خرم رود مشکلات آب شرب و بهداشت روستاهای این منطقه به طور کلی و اساسی حل می‌شود.

مفتح بابیان اینکه درخت گردو در زندگی مردم تویسرکان نقش اساسی و کلیدی دارد، گفت: اهالی این منطقه در راستای رونق و شکوفایی کشاورزی اجازه ایجاد تأسیسات حیاتی سد را برای خود و نسل‌های بعدی دادند.

سد خرم رود نماد همکاری مردم و بخش خصوصی است

استاندار همدان نیز سد خرم رود را نماد همکاری مردم و بخش خصوصی برشمرد و عنوان کرد: سد خرم رود نماد هماهنگی و همکاری خوب مردم، دولت و بخش خصوصی است.

سیدسعید شاهرخی عنوان کرد: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاری توسط آنها، گام مهمی برای اجرای سریع برنامه‌های دولت و به ثمر نشاندن طرح‌های عمرانی است و این موضوع در سد خرم رود به خوبی انجام شده و در سطح کشور بی نظیر است.

شاهرخی با بیان اینکه اجرای این سد تحول خوبی در حوزه آب و کشاورزی برای مردم شهرستان و روستاهای این منطقه به همراه دارد، افزود: علیرغم کمبود اعتبارات و موانعی که بر سر راه این پروژه بود میزان پیشرفت آن می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های کشور باشد.

فضای همدلی و همراهی بین دولت و مردم در استان نمود پیدا کرده و سرعت در پیشرفت پروژه‌های عظیم مصداق این اظهار نظر استوی مردم شهرستان تویسرکان را نجیب، همراه دولت و خونگرم خواند و عنوان کرد: فضای همدلی و همراهی بین دولت و مردم در استان نمود پیدا کرده و سرعت در پیشرفت پروژه‌های عظیم مصداق این عمل است.

سرمایه گذار پروژه سدخرم رود نیز گفت: یکی از نکاتی که در این استان و منطقه وجود دارد همراهی دولت و مردم برای اجرای پروژه‌های عظیم است.

احمد شاهرخی افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود سیلابی که رخ داد هیچ گونه مشکلی برای سد خرم رود به وجود نیامد و به راحتی سیلاب مهار شد.

وی تصریح کرد: سد خرم رود چهره منطقه را تغییر داده و به رونق و شکوفایی کشاورزی کم می‌کند.

سرمایه گذار پروژه سد خرم رود اضافه کرد: اصلاحات فنی و تاسیساتی که حین روند اجرایی کار انجام شده با همکاری مشاوران مطرح کشور در این زمینه رفع شده است.

وی افزود: خرم رود یکی از سدهای کمی و کیفی موفق خواهد بود و طبق پیش بینی‌های انجام شده روند اجرایی سد تسریع پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان