آخرین اخبار

31. مرداد 1398 - 13:00   |   کد مطلب: 36275
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه برنامه های مختلفی در 55 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در تابستان در حال اجراست، گفت: در این شهرستان همچنین آموزش های تخصصی هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی و موسیقی در 6 آموزشگاه ارائه می شود.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به در دست اجرا بودن برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در تعطیلات تابستان در تویسرکان، گفت: عمده این برنامه ها از اواخر خرداد ماه و اوایل تیرماه سال جاری آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.
* ارائه آموزش های تخصصی هنری در 6 آموزشگاه آزاد در تویسرکان
وی با بیان اینکه برنامه های اداره ارشاد به طور عمده حول برپایی دوره های آموزشی ـ هنری در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این زمینه 6 آموزشگاه آزاد هنری در سطح شهرستان فعال است که از این تعداد یک آموزشگاه در بخش خوشنویسی، یک آموزشگاه در عرصه موسیقی و چهار آموزشگاه هم در ارائه و آموزش سبک های مختلف نقاشی فعالیت دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری دو همایش بزرگ شعر و موسیقی در تعطیلات تابستان سال جاری خبر داد و افزود: در طول این مدت یک نمایشگاه عکس نیز با همکاری دانشگاه پیام نور تویسرکان برپا شد.
* فعالیت 55 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در تویسرکان
نورعلیئی همچنین عنوان کرد: خوشبختانه با فعالیت 55 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان، رده های سنی مختلف از دوره های آموزشی روخوانی، قرائت، احکام و نیز برنام های فرهنگی و ورزشی در این کانون ها بهره مند شدند.
وی به فعالیت سه مؤسسه آزاد قرآنی زیر نظر ارشاد تویسرکان هم پرداخت و تصریح کرد: استقبال مردم از برنامه های این سه مؤسسه به ویژه دو مؤسسه قرآن و عترت نور الهدی در حوزه علمیه خواهران و مؤسسه سراجی در مسجدالنبی(ع) شهرک فرهنگیان بالا بوده است.
*تویسرکان آموزشگاه های آزاد سینمایی و تئاتر ندارد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان هدف از برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی به صورت تخصصی را ارتقاء سطح کیفی هنرآموزان در رشته های مختلف هنری دانست و افزود: در تویسرکان کمبود دو آموزشگاه آزاد تئاتر و سینمایی احساس می شود.
نورعئیلی اظهار کرد: از هنرمندانی که در دو حوزه تئاتر و سینما تصمیم به فعالیت دارند و بخواهند به صورت خصوصی آموزشگاهی ایجاد کنند حمایت ویژه خواهیم کرد.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان