آخرین اخبار

1. شهريور 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 36286
امام جمعه تویسرکان گفت: رهبر انقلاب تولید کنندگان را به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی در مبارزه با معرفی می کنند و این مطلب نشان می دهد که فعالان عرصه تولید چه جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه  نخستین روز از شهریور ماه در تویسرکان گفت: ماجرای غدیر از عیدقربان شروع می شود و در روزهای هجدهم تا بیستم ذی الحجه به اوج می خود رسد.

وی با بیان اینکه ۲۵ ذی الحجه روز نزول سوره هل اتی است، اظهار کرد: این روز فرصت مغتنمی برای برگزاری جشن  و مراسم های معنوی از سوی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با استناد به سخنی از آیت الله جوادی آملی که
24 ذی الحجه یعنی روز مباهله را از غریب ترین ایام زندگی دانسته، افزود: این روز بزرگ را باید جزء واجبات رکنی ولایت برشمرد.

حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: رهبر انقلاب تولید کنندگان را به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی در مبارزه با معرفی می کنند و این مطلب نشان می دهد که  فعالان عرصه تولید چه جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارند.

وی همچنین به ابراز نگرانی رهبر انقلاب درباره مسئله حجاب در جامعه هم اشاره کرد و گفت: متولیان این حوزه رسالت سنگینی در ترویج عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان دارد.

امام جمعه تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه  رهبر انقلاب فرمودند که از دشمن نباید ترسید، هیچ غلطی نمی تواند بکند، اذعان کرد: این کلام، سخن حقی است که برگرفته از قرآن، آموزه های دینی واقعیت های جهان امروز است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: یکی از این واقعیت های عینی را که همگان مشکاهده کردند شکار پهباد امریکایی و ناتوانی دشمن از تلافی این شکست بود و البته مسئله توقیف مقتدرانه نفتکش انگلیس را هم باید یادآور شد.
زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان