آخرین اخبار

3. شهريور 1398 - 11:57   |   کد مطلب: 36308
مدیر آبفار تویسرکان گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات جدید آبرسانی در روستای «برفیان» تویسرکان آغاز شد.

به گزارش رودآور؛ محمد الوندی پیش از ظهر یکشنبه در آیین کلنگ زنی ایجاد زیرساختهای جدید در روستای «برفیان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به سیلابی که اخیرا در سطح برخی روستاهای استان همدان داشتیم، گفت:متاسفانه جریان سیل درابتدای سال جاری موجب شد تا در برخی از روستاها تاسیسات خدمات رسانی از قبیل آب، برق و گازدچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه سیل در روستای برفیان تویسرکان موجب شد تا کوه های بالادست این روستا رانش کنند؛ عنوان کرد:با توجه به خطرات احتمالی و انتقال ساکنان این روستا به روستای جدید برفیان؛ ایجاد تاسیات جدید آبرسانی در روستای جدید توسط مدیریت بحران مورد تاکید قرار گرفت.

الوندی با بیان اینکه همزمان با دومین روز از هفته دولت کلنگ زنی ایجاد زیر ساختهای روستای جدید برفیان در دستور کار قرار گرفت؛ بیان کرد: بر همین اساس در روستای مذکور نیازمند ایجاد ۲ کیلومتر شبکه آبرسانی، ساخت یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و ایجاد ۲ کیلومتر خط انتقال هستیم که ایجاد تاسیسات مذکور از امروز در برنامه عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: براین اساس ایجاد زیرساختهای آبرسانی در این روستا نیازمند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان