آخرین اخبار

3. شهريور 1398 - 12:32   |   کد مطلب: 36309
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز دشمن در فضای مجازی با زیرکی و در قالب طنز محتوای خلاف دین تولید می‌کند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره کشوری توانمندسازی مسئولان تولید محتوای شبکه مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز افسران جنگ نرم در میدان جنگ حضور جدی دارند و رهرو کسانی هستند که در دفاع مقدس در خط مقدم برای دفاع از کشور جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم فضای مجازی را به نفع انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی تسخیر کنیم، افزود: در بحث فضای مجازی رویکردهای متفاوتی وجود دارد اما با توجه به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری ما می‌توانیم این جبهه را تسخیر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی و فناوری در حال رشد است، گفت: هنوز در ابتدای راه هستیم و در آینده خطرات فراوانی برای ما وجود دارد.

آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه امروز فضای مجازی بسیاری از حقیقت‌ها را واژگون و بسیاری از واقعیت‌ها را تغییر داده است، تصریح کرد: درست است که اسم این فضا، فضای مجازی است اما این فضا بسیاری از حقیقت‌ها را برهم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باید مدیریت شود، تأکید کرد: معتقد به تعطیل کردن فضای مجازی یا عقب ماندن از فناوری نیستیم اما این فضا نیازمند مدیریت است.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه امروز فضای مجازی میدان جنگ اندیشه‌هاست، عنوان کرد: فضای مجازی در حال ایجاد تغییر در سبک زندگی، خانواده‌ها و جوانان است اما امروز تغییر اساسی و آسیب جدی فضای مجازی، تغییر در اندیشه‌ها و باورهای مردم ما است.

آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه اساسی‌ترین و حساس‌ترین ساحت حیات بشری ساحت اندیشه اوست، بیان کرد: امروز دشمن این قسمت را مورد هجوم قرار داده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آرایش جنگی دشمنان در فضای مجازی، ابراز کرد: امروز این آرایش جنگی در فضای مجازی، اندیشه‌های مردم ما را مورد هدف قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن امروز بسیار زیرک‌تر شده است، اظهار داشت: پیش از این محتواهای تولید شده توسط دشمنان خلاف فطرت و دین بود اما امروز دشمن با زیرکی محتوایی تولید می‌کند که تقابل جدی با فطرت ندارد اما خلاف دین است.

آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که با جوانان ایرانی خلاف فطرت نمی‌شود حرف زد اما خلاف شرع می‌شود، افزود: با دشمنی  روبه‌رو هستیم که با تولید محتوا در قالب طنز اندیشه جوانان را تغییر می‌دهد.

وی تأکید کرد: در فضای مجازی کانال‌های طنزی فعال هستند که در ظاهر مشغول به انتشار لطیفه و مطالب طنز هستند درحالی‌که اندیشه جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، بنیان خانواده را سست کرده و مسائل خلاف شرع را، حق مردم جلوه می‌دهند.

امام‌جمعه همدان با اشاره به اینکه در جبهه‌ بسیار سختی قرار داریم اما دشمن از همت بلند و ایمان ما خبر ندارد، تصریح کرد: توجه و توکل به خدا و خلوص نیت کلید پیروزی و موفقیت در این جنگ است.

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه امروز جوانان اگر می‌خواهند همانند شهیدان باکری، همت، ابراهیم هادی و دیگر شهدا شوند باید در جبهه فضای مجازی به نبرد با دشمن بپردازند، گفت: امروز می‌شود با تولید محتوای جذاب از حق دفاع کرد، اندیشه‌ساز شد و باقدرت و قوت بیشتری در مقابل دشمن ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه جریان انقلابی و ارزشی حضور بسیار خوب  و منسجمی در فضای مجازی دارد، عنوان کرد: جوانان انقلابی متوجه شده‌اند که امروز صحنه جنگ و جهاد در فضای مجازی است و باید حضور جدی در این فضا داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز باید علیه دشمنی که در فضای مجازی به اذهان و باورهای مردم هجوم آورده است، قیام کرد، افزود: امروز حضور جدی در فضای مجازی برای دفاع از ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی قیام در راه خدا است.

آیت‌الله شعبانی لازمه کار دینی را خلوص نیت دانست و اظهار داشت: بدون اخلاص در عمل هیچ کاری اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان