آخرین اخبار

9. شهريور 1398 - 8:37   |   کد مطلب: 36351
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان خبر داد
راهیابی "لیلی و مجهول" تویسرکانی ها به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان که به میزبانی ملایر برگزار شد، نمایش " لیلی و مجهول" تواسنت خوش بدرخشد و راهی جشنواره تئاتر منطقه‌ای و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان در شهرستان ملایر در حالی روزهای گذشته به کار خود پایان داد که همچون سال های گذشته این هنرمندان تویسرکانی بودند که در این جشنواره موفقیت های بسیاری به خود اختصاص دادند تا جایی که نه تنها جایزه بهترین کارگردانی از آن این هنرمندان شد سه رتبه های نخست و یک رتبه دومی را هم توانستند با اقتدار کسب کنند.

"لیلی و مجهول" عنوان نمایش هنرمندان تویسرکانی بود که در این جشنواره خوش درخشیدند.

سجاد طهماسبی نویسنده و کارگردان این نمایش هستند و بازیگران آن را فاطمه بیات، امین مظفری، حسین نانکلی، سجاد باقری، علی اصغر تکلو، جلیل بیات، علی عبدالملکی، جواد بیات تویسرکانی، حمید فیروز آبادی، امیر مظفری، جواد بیات، مهدی شیرمحمدی، عرشیا ظاهری، فاطمه اسفندیاری، سمانه جمشیدی نیا، مهسا جیریایی، صادق قمری و متین ظاهری تشکیل می دهند.

موسیقی این نمایش در خور تحسین را محمد نیکومنش و فرزاد محمد ظاهری عهده دار هستند و طراح صحنه را خود سجاد طهماسبی انجام داده است.

همچنین طراح لباس توسط خاطره عیسوند انجام گرفته و وحید قلخانباز و سارا دهجی به ترتیب طراح نور و طراح پوستر هستند.

در این باره «علی نورعلیئی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان که به میزبانی ملایر برگزار شد، نمایش " لیلی و مجهول" تواسنت خوش بدرخشد و راهی جشنواره تئاتر منطقه‌ای و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شود.

وی اظهار کرد: کارگردان این نمایس یعنی سجاد طهماسبی موفق شد رتبه نخست کارگردنی را از آن خود کند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: همچنین فاطمه بیات رتبه نخست بازیگری زن را به خود اختصاص داد و رتبه نخست موسیقی هم از آن محمد نیکومنش نیرومند و فرزاد محمدظاهری شد.

نورعلیئی تصریح کرد: رتبه دوم نویسندگی این جشنواره را هم سجاد طهماسبی به دست آورد.

وی ابراز امیدواری کرد این نمایش بتواند در جشنواره بین المللی تائتر فجر هم با اقتدار رتبه های در خور شأنی را از آن خود کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان