آخرین اخبار

11. شهريور 1398 - 21:45   |   کد مطلب: 36372
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه محرم اوج حزن اهل بیت(ع) است و عاشورای حسینی ما را محزون می کند، گفت: برای تسکین دل امام عصر(عج) در مراسم های عزاداری دعا کنید و فرجش را از خداوند متعال بخواهید چرا که ظهور آن حضرت نجات بخش بشریت است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» عصر امروز در اجتماع عظیم مردمی عزاداران حسینی در تویسرکان، با قدردانی از بانیان برگزار کننده این اجتماع بزرگ مردمی، گفت: اگر کسی هنگام آب خوردن بر سدالشهداء(ع) سلام بفرست و بر قاتلان آن حضرت لعن، هزار حسنه و هزار درجه به او می دهند.

وی اولیاء و بزرگان دین بارها از ثواب زیارت سیدالشهداء گفته اند و جایگاه والایی که زیارت آن حضرت دارد، اظهار کرد: در روایات آمده است که هرجا مراسم اباعبدالله الحسین(ع) باشد، حاضر شویم، چرا که ثواب حضور در مراسم به همان اندازه است که آن حضرت را زیارت کرده باشیم.

امام جمعه تویسرکان افزود: خداوند متعال به آنان که در خیمه امام حسین(ع) حضور می یابند، همچون یک زائر عنایت می کند و به کسی که برای آن امام بزرگوار اشک می ریزد توجه ویژه تری دارد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اگر کسی می خواهد در درجه و جایگاه اولیاء و بزرگان قرار گیرد در حزن ائمه(ع) محزون و در شادیشان شاد باشد.

وی با اشاره به اینکه محرم اوج حزن اهل بیت(ع) است و عاشورای حسینی ما را محزون می کند، عنوان کرد: قدر این گونه مراسم ها و اجتماع های حسینی را بدانید و برای سالار شهیدان(ع) در این گونه جلسات حضور یابید و عزاداری کنید.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه قلب امام زمان(عج) در عاشورای حسینی در فشار است، گفت: برای تسکین دل امام عصر(عج) در مراسم های عزاداری دعا کنید و فرجش را از خداوند متعال بخواهید چرا که ظهور آن حضرت نجات بخش بشریت است.

به گزارش رودآور؛ عصر امروز نخستین اجتماع عطیم مردمی با حضور اقشار مختلف مردم در تویسرکان برگزار شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان