آخرین اخبار

14. شهريور 1398 - 9:15   |   کد مطلب: 36400
معاون پرورشی آموزش و پروش تویسرکان با بیان اینکه روزانه در حدود 500 نفر از دانش آموزان از برنامه های پایگاه های اوقات فراغت استفاده کردند، گفت: علاوه بر پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در این روزها، سلامتی، رشد و تعالی فکری و اعتقادی آنان را هم در برنامه های عرضه شده در نظر داشتیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چندی پیش بر آن شدیم تا مصاحبه ای با مجموعه آموزش و پرورش تویسرکان درباره چگونگی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان در تابستان سال جاری داشته باشیم و نتایج آن را برای خوانندگان خوب رودآور در خروجی سایت قرار دهیم.
که در تماس های مکرر موفق به گفت و گو با رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نشدیم و پس از آن بود که مطلبی با عنوان عدم پاسخگویی آموزش و پرورش در کانال خبری رودآور منتشر شد.
حال امروز «حسین لشینی» معاون پرورشی آموزش و پرورش تویسرکان در پاسخ به سوال خبرنگار رودآور مبنی بر اینکه برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری چه برنامه در پیش داشتید؟ گفت: برنامه های تدوین شده تعطیلات تابستانی دانش آموزان تویسرکانی در سه حوزه قرآنی، فرهنگی ـ هنری و ورزشی است.
وی با بیان اینکه همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی کلاس ها و دوره های آموزش در سه حوزه مطرح شده، برای دانش آموزان ارائه شد، اظهار کرد: دانش آموزان به صورت رایگان از دو دارالقرآن در شهرهای تویسرکان و سرکان در رشته هایی از جمله؛ قرائت، حفظ، تفسیر و روخوانی قرآن کریم بهره مند شدند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش تویسرکان افزود: در رشته های فرهنگی ـ هنری هم کانون بعثت تویسرکان آمادگی کامل برای ارائه کلاس های آموزشی در رشته هایی همچون خطاطی، گرافیک، طراحی و نقاشی داشت و دارد.
لشینی به موضوع ورزش به عنوان تقویت کننده قوای جسمی و روحی دانش آموزان هم اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان در تعطیلات خود در مجتمع ورزشی شهید امیدفر از رشته های ورزشی مختلفی بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه روزانه در حدود 500 نفر از دانش آموزان از کلاس های متعدد چه ورزشی و چه فرهنگی ـ هنری در تعطیلات تابستانه استفاده کردند، گفت: علاوه بر پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در این روزها، سلامتی، رشد و تعالی فکری و اعتقادی آنان را هم در برنامه های عرضه شده در نظر داشتیم.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان