آخرین اخبار

21. شهريور 1398 - 13:32   |   کد مطلب: 36489
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه باید وزارت ارشاد در ماجرای دختر آبی، با سلبریتی های هم سو با دشمنان نظام قاطعانه برخورد کند، گفت از سویی دیگر هم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نمایندگانی که کاسه داغتر از آش شده و بدون تحقیق اظهار نظر کردند باید تذکر دهد.

«حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در واکنش به موج #دروغ_دختر_آبی در شبکه های معاند، گفت: برخی از نمایندگان، مسئولان و هنرپیشگان کاسه داغتر از می شوند و اظهار نظرهایی درخصوص بانویی که خود را آتش زده می کنند که در شأن این افراد نیست.

وی اظهار کرد: نباید یک نماینده مجلس که تعریفی از مجلس و حوزه وظایفش در قانون مشخص است و او را به عنوان عصاره ملت می شناسند، بیاید و این گونه در ارتباط با مطلبی که هنوز صحت و سقم آن معلوم نیست اظهار نظر کند.

پدر دختر آبی می گوید حکم قضایی صادر نشده، برخی نمایندگان می گویند شده!

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ماجرای دامن زدن به موضوعی که ابعاد آن مشخص نیست برنامه ای است که توسط دشمنان خارجی انقلاب و دشمنان قسم خورده ملت طرح ریزی و برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام موسوی لاریگانی افزود: زمانی که پدر آن دختری که خودسوزی کرده به طور رسمی می آید و اعلام می کند که هیچ حکمی قضایی برای فرزندمان صادر نشده و دخترش دچار بیماری روحی و روانی بوده و داروهایی مصرف می کرده و یا حتی پزشک معالج دخترش را معرفی می کند،

جای تعجب دارد که یک نماینده مجلس بدون اینکه تحقیق کرده باشد دست به سخنرانی های آنچنانی می زند که در شأن و جایگاه او نیست.

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به کاسه های داغتر از آش شده تذکر دهد

وی با تأکید بر اینکه باید از همان ابتدا ریاست مجلس به این دست نمایندگان تذکر می دادند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان وارد می شد، تصریح کرد: هم اینک هم دیر نشده و این نمایندگان باید پاسخگو باشند و گزارش رفتار آنان توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شفاف ارائه شود و به آنان تذکر بدهند.

برخی مسئولان کم کاری خود را پشت چالش ورزشگاه رفتن بانوان پنهان می کنند

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: به نظر برخی از این اظهارها، رفتار ها و حرکت های حتی هنرپیشگان به نظرها و صحبت های برخی از مسئولان دیگر بازمی گردد که می خواهند کم کاری و کوتاهی های خودشان در حیطه وظایفی را که داشتند پشت مسائل از قبیل صدور گواهینامه برای موتوری بانوان و ورود آنان به ورزشگاه پنهان کنند و اینگونه آگاهانه یا ناآگاهانه زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می سازند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس همچنین عنوان کرد: از سویی دیگر هم مشخص نیست تعدادی از هنرپیشه ها بر چه اساسی در حوزه ای ورود پیدا می کنند و اظهار نظر می دهند که ابعاد آن هنوز مسخص نیست و موضع گیرهای قابل تأملی دارند.

ضرورت برخورد قاطع وزارت ارشاد با سلبریتی های هم سو با دشمنان نظام

وی تأکید کرد: باید وزارت ارشاد طبق وظیفه خود دربرخورد با این هنرپیشگان خاطی که همسو با رادیوی رژیم اشغالگر قدس، بی.بی.سی، شبکه من و تو دیگر دشمنان قسم خورده نظام موج آفرینی غلطی انجام می دهند، به جد وارد شود.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اگر از همین اینک با این گونه اظهار نظرها برخورد نشود معلوم نیست که این دست افراد هم صدا با دشمنان قسم خورده نظام، فردا روزی دوباره بیایند و خلاف واقع از خود رفتارهایی نشان بدهند که نباید.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تأکید کرد: برای پیشگیری از اینکه چنین حرکت ها و اظهارنظرهای بی پایه و اساسی از سوی برخی سلبریتی ها دیگر تکرار نشود، باید وزارت ارشاد از هم اینک برخوردی جدی داشته باشد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان