آخرین اخبار

22. شهريور 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 36491
امام جمعه تویسرکان گفت: امروز گرچه معاویه های زمانه می خواهند به بهانه مذاکره نگذارند مالک اشترهای ما قدم آخر را بردارد، اما به زودی خواهیم دید که جبهه مقاومت علوی روز به روز مصمم تر است تا فتح کامل را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: اگر قرار بر آن است که جامعه و تمدن اسلامی ساخته شود، باید در ابتدا به خودسازی توجه شود تا به دنبال آن بتوان اظهار کرد که دیگران را می توان ساخت.
وی دهه ابتدایی محرم را فرصتی مناسب و استثنایی برای حرکت در مسیر مهدوی شدن دانست و اظهار کرد: در این حوزه نیاز است نسبت به برنامه های انجام شده در این دهه نقاط قوت را تقویت کرده و نقاظ ضعف را شناسایی و برای اصلاح آن برنامه ریزی کنیم.
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به مسئله شابیه پراکنان در فضای جامعه اشاره کرد و افزود: تعداد اندک شایعه پراکنان با اخلاق لجنی که دارند تنها حیات خود را در شایعه پراکنی و آلوده سازی فضای جامعه می دانند.
 حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: عدم انقال شایعات و نقل آن از سوی همگان سبب می شود تا از یک طرف شایعه پراکنان راه به جایی نبرند و و از سویی دیگر به صفای جامعه کمک شود.
وی به اتفاقات اخیر در جامعه بین الملی و شکست استکبار جهانی در اجرای برنامه هایشان اشاره و عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که در جبهه یزیدیان زمانه، ترامپ مفتضحانه در آستانه استیضاح است و مجلس انگلیس با بحران جدی تعطیل شدن روبرو شده و مهمتر اسرائیل غاصب از تشکیل دولت دروغین خود ناتوان مانده و آل سعود در پرتگاه سقوط قرار گرفته است.
 امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: اما در جبهه حسینیان هر روز بر اقتدار و وحدت آنان افزوده می شود و این مسئله را به خوبی می توان در دیدار مقتدا صدر با رهبر انقلاب و انتشار خبر آن نمایش قدرت حتی از سوی بی بی سی احساس کرد.
: حجت الاسلام موحدی ادامه داد: امروز گرچه معاویه های زمانه می خواهند به بهانه مذاکره نگذارند مالک اشترهای ما قدم آخر را بردارد، اما به زودی خواهیم دید که جبهه مقاومت علوی روز به روز مصمم تر است تا فتح کامل را به نام خود ثبت کند.
زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان