آخرین اخبار

24. شهريور 1398 - 8:42   |   کد مطلب: 36505
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در روزهای 17 تا19 مهر ماه در این شهرستان، گفت: این برای سومین بار است که میزبانی این دوره از رقابت ها به تویسرکان می رسد.

«علی حقیقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از هفدهم تا نوزدهم مهر ماه تویسرکانی ها میزبان دوچرخه سواران مطرح کشوری برای برگزاری رقابت های لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور هستند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان تیم ها در روز هفدهم انجام می شود و مسابقات در روزهای 18 و 19 برگزار می شود، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 120 دوچرخه سوار کشور از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به حضور رضا و امین سلگی از دوچرخه سواران به نام تویسرکانی در این رقابت ها هم اشاره کرد و افزود: تصمیم بر آن است تا بتوانیم زمینه ای را هم برای حضور جوانان ورزشکار تویسرکانی در این دوره از مسابقات فراهم کنیم تا در شناساندن و معرفی ظرفیت های ورزشی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حقیقی ادامه داد: مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در دو مسیر برگزار می شود و در حال حاضر مسیر تیمی که از بلوار بهشت زهرا، آرتیمان و بلوار سرکان عبور می کند مشخص شده و دو مسیر هم برای بخش انفرادی پیشنهاد شده، که پس از اظهار نظر کارشناسان یکی از آن دو مسیر هم به زودی برای برگزاری رقابت ها تعیین تکلیف می شود.

وی همچنین به موقعیت جغرافیایی شهرستان تویسرکان برای میزبانی مسابقات ورزشی از جمله دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: تویسرکان در سال های 92 و 96 میزبان شایسته ای برای برگزاری چنین مسابقاتی بوده و قرار است برای سومین بار این دوره از رقابت ها در دو  رشته تایم تریل و استقامت در این شهرستان برگزار شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان