آخرین اخبار

27. شهريور 1398 - 11:04   |   کد مطلب: 36544
شهردار شهر نیکسار ترکیه با بیان اینکه گردو عامل پیوند دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه است، گفت: مردمان این دیار بسیار با احساس، صمیمی و صاحب فرهنگ منحصر به فردی هستند، مردم گردو را دوست دارند و گردو جزئی از زندگیشان است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «اوزدلیک اوزجان » امروز در همایش ملی گردو، منبت و فرش دستبتاف تویسرکان گفت: خرسندم از اینکه در دو سال اخیر پیوند برادرخواندگی (یا همان خواهرخواندگی) بین دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه بسته شده، پیوندی که گردو زمینه ساز آن شده است.
وی اظهار کرد: سال گذشته ما میزبان مهمانانی از تویسرکان در ترکیه بودیم و امسال به دعوت مسئولان این شهر برای حضور در همایش گردویشان آمده ایم.
شهردار نیکسار افزود: در همین دو روز گذشته از مناطق زیبا و گردشگری تویسرکان بازید کردیم، اینجا مردمانی مهربان و صمیمی دارد خوشحالیم که محصول گردو زمینه ساز ارتباط بین این دو شهر شده است.
اوزدلیک اوزجان تصریح کرد: اینجا مردم گردو را دوست دارند، با گردو صمیمی هستند و گردو جزئی از زندگیشان است و همین حالت را ما هم در شهر نیکسار مشاهده می کنیم.
وی عنوان کرد: مردمان این شهر زیبا بسیار با احساس، با محبت و صمیمی هستند و هر آنچه از آنان شنیدیم، امروز بهتر از آن دیدیم.
شهردار نیکسار با تأکید بر اینکه مسلمانان هرجا که باشند با یکدیگر برادر هستند، ادامه داد: امیدواریم این ارتباط و دوستی با تویسرکانی ها تا ابد بماند چرا که تویسرکان صاحب فرهنگ منحصر به فردی است و همین فرهنگ دوستی ما را تداوم می بخشد.
اوزدلیک اوزجان از همه تویسرکانی ها برای حضور در جشن برداشت گردو در شهر نیکسار ترکیه دعوت به عمل آورد.
زنگنه
انتتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان