آخرین اخبار

27. شهريور 1398 - 21:53   |   کد مطلب: 36555
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
آنانی که شکم هایشان از مال حرام پر شده، به مذاکره با دشمن می اندیشند
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: کسانی که این روزها برای انتخابات هزینه های آنچنانی می کنند، بی تردید فردا روزی این هزینه ها را از گلوی مردم بیرون می کشند.

به گزارش رودآور؛ «سید رضا موسوی» شامگاه امروز؛ در یادواره شهدای مدافع حرم در سالن فردوسی تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای نخست با دشمنی دشمنان اسلام روبرو شد، ترورهای کور و جنگ تحمیلی تنها نمونه های کوچکی از این خباثت ها است.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما تنها در برابر رژیم بعث عراق مبارزه نکردند، بلکه صدام با پشتوانه مالی و تسلیحاتی 75 کشور دنیا به جنگ ایران آمده بود، اظهار کرد: همین جوانان ما امروز می توانند مدعی شوند که اگر دشمن یک موشک بزند، آنان 10 موشک می زنند و بسیار دقیق تر از دشمن.
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: امروز ایران اسلامی ارتقای تجهیزات نظامی را برای دفاع از خود واجب می داند و در این حوزه در سطح بالایی است، تا جایی که پهباد فوق پیشرفته امریکایی را یک سرباز سرنگون کرد.
موسوی همچنین گفت: رهبر انقلاب شیربچه های همدانی را بچه های باصفا، بی ادعا و یاران حسین(ع) معرفی کردند و باید خانواده های شهدا به ویژه خانواده های شهدای مدافع حرم به افتخارآفرینی های فرزندانشان ببالند.
وی عنوان کرد: با این وجود برخی ها آب خوردن ما را به مذاکره گره زدند و برخی دیگر معلوم نیست شکم هایشان را با چه لقمه ای پر کرده اند که به جای پشت به مذاکره با دشمن با آن خانم کذایی در مجلس عکس سلفی می گیرند.
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: آیا مذاکره با دشمن و پذیرفتن قطعنامه ای همچون 2030 که زمینه ترویج فرهنگ غرب در کشور را مهیا می سازد تا جایی که درس شهید فهمیده را از کتاب های درسی حذف می کنند کار صحیحی است؟
موسوی تصریح کرد: برخی های دیگر هم آمده اند و به دنبال تصویب قطعنامه FATF هستند که یکی از بندهای آن، تروریست خواندن مدافعان حرم و تحویل دادن بزرگانی همچون سردار سلیمانی به دشمنان اسلام و نظام است.
وی افزود: آیا آنان می خواهند همین مدافعان حرم ما را دست بسته به دشمن تقدیم کنند و ما بی اهمیت و بی تفاوت بمانیم! نه این گونه نیست و باید حواسمان را جمع کنیم.
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: آیا نسبت به مسئولان دو تابعیتی که اگر مشکلی برایشان پیش بیاید تبعیت ایرانی خود را فراموش می کنند و به کشوری دیگر می روند و به افتخار با ارتباط با فلان شخص در امریکا می نزاند، می توان بی اهمیت بود و به راحتی از کنار آنان گذشت؟
وی به انتخابات پیش روی در سال جاری و انتخابات بعد از آن هم پرداخت و گفت: کسانی که این روزها برای انتخابات هزینه های آنچنانی می کنند، بی تردید فردا روزی این هزینه ها را از گلوی مردم بیرون می کشند.
موسوی تأکزید کرد: باید با بصیرت حواسمان را جمع کنیم چرا که تک تک آراء ما مهم است و مراقب باشیم به کسی رأی دهیم که تنها برای رضای خدا کار می کند و نه با صرف هزینه های کلان به دنبال جمع آوری رأی است.
وی ادامه داد: آنانی که با اقدامات خود به نظام و ملت خیانت می کنند، لحظه ای را اگر به یاد شهدا نمی گذرانند تنها به فکر فرزندان آنان باشند که بی پدر روزگار خود را سپری می کنند، باید چگونه جواب خانواده های شهدا را بدهیم؟
به گزارش رودآور، در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم تویسرکانی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار، امام جمعه و نیز فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تجلیل به عمل آمد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان