آخرین اخبار

28. شهريور 1398 - 18:04   |   کد مطلب: 36565
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه به لحاظ نیروی انسانی مشکلی در استان همدان نداریم گفت: 800 نفر کمبود نیرو داریم که تا اول مهرماه از محل‌ حق‌التدریس، اضافه تدریس، پیشکسوتان و... تامین می‌شود.

به گزارش رودآور؛ محمد پورداوود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه امسال همزمان با سال تحصیلی جدید 285 هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول تحصیل می‌شوند اظهار کرد‍: از این تعداد 260 هزار نفر در مدارس دولتی و 25 هزار نیز در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه تنها 10 درصد از دانش‌آموزان در مدارس غیر دولتی تدریس می‌کنند گفت: آموزش و پرورش به سمتی حرکت می‌کند که مهری بانشاط را همراه با شور حسینی برای دانش‌آموزان رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه به لحاظ نیروی انسانی مشکلی در استان همدان نداریم گفت: کمبود نیرو از محل‌های مختلف حق‌التدریس، اضافه تدریس، پیشکسوتان و... تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ما نسبت به سایر استان‌ها بهتر است اظهار کرد: حدود 800  نفر کمبود نیرو داریم که تا اول مهرماه تامین می‌شود.

پورداوود اضافه کرد: هدف ما این است که هیچ دانش‌آموزی در استان همدان نداشته باشیم داشت که به خاطر مشکل مالی نتواند تحصیل دهد.

وی با بیان اینکه 2 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی توسط آموزش و پرورش استان خریداری شده است گفت:‌ رویکرد ما برای توزیع این لوازم ورزشی بیشتر در مناطق محروم و حاشیه شهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برپایی جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد استان و همکاری آموزش و پرورش در مدارس خبر داد و گفت: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برپا می‌شود و بعد از جمع‌آوری هدیای نقدی و غیرنقدی بلافاصله بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان