آخرین اخبار

5. مهر 1398 - 7:42   |   کد مطلب: 36635
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با تکذیب تمامی شایعات خودساخته برخی که اطلاعات کافی از روند بهره برداری از پروژه های ورزشی ندارند، گفت: تنها باید طبق روال قانونی مزایده ای برگزار شود تا بتوانیم با اجاره دادن استخر، نیروی انسانی بهره بردار را هم تأمین کنیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال درخواست  مردمی و روحیه مطالبه گری رودآور در شفاف سازی برای همشهریان عزیز پیگیر آن بودیم تا بدانیم استخر شنای بانوان تویسرکان که تکمیل  و به تازگی افتتاح شده است، چرا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

«علی حقیقی» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور با تکذیب تمامی شایعات خودساخته برخی که اطلاعات کافی از روند بهره برداری از پروژه های ورزشی تویسرکان ندارند، گفت: استخرشنای بانوان تویسرکان هیچ مشکلی برای ارائه خدمت به بانوان شهرستان را ندارد.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی و تمامی امکانات رفاهی آن از هر نظر آماده است، اظهار کرد: تنها باید طبق روال قانونی مزایده ای برگزار شود تا بتوانیم با اجاره دادن استخر، نیروی انسانی بهره بردار را هم تأمین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: تا دهم مهر ماه سال جاری متقاضیان شرکت در مزایده آن می توانند مدارک را در سامانه ستاد ارائه بدهند و نهایت تا 15 مهرماه و حتی زودتر مسئله اجاره دادن استخر با برگزاری مزایده ای به اتمام می رسد.

حقیقی با تکذیب مجدد تمامی شایعات مرتبط با استخربانوان تویسرکان، افزود: برای راستی آزمایی خبرنگاران هم می توانند از استخر بازدید کنند و خود از نزدیک مشاهده کنند که استخر برای بهره برداری هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: تنها باید طبق قانون، مسئله مزایده زیر نظر دستگاه های نظارتی انجام شود تا شائبه و مشکلی به وجود نیاید، چرا که در نهایت درآمد حاصله باید به حساب خزانه دولت واریز شود.

به گزارش رودآور؛ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری بود که استخر بانوان تویسرکان در مساحت چهار هزار و 427 مترمربع با زیر بنای یک هزار و 200 مترمربع پس از ۱۱سال رکود به همت مسئولان و پیگیری های مفتح نماینده مردم این شهرستان در جذب اعتبارات در سال های اخیر با حضور وزیر ورزش و جوانان گشایش یافت.
برای بهره برداری از سالن چند منظوره و استخر شنای مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان در مجموع اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان