آخرین اخبار

6. مهر 1398 - 6:06   |   کد مطلب: 36643
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان از پایش دوربین های مدار بسته و در نهایت دستگیری دو سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به 6 مورد سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: چند روزی در تویسرکان چند مورد سرقت از منزل اعلام شد که به دنبال آن نیروهای پلیس آگاهی دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب علاوه بر زیرنظر گرفتن چندین نفر پایش دوربین های مدار بسته به صورت فنی نیز توسط پلیس آگاهی انجام گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: در همین راستا، در تحقیقات اولیه و شناسایی سارقین بالاخره دو متهم مذکور با تلاش نیروی های پلیس آگاهی مرکز استان دستگیر شدند.

معصومی تصریح کرد: پس از هماهنگی های انجام شده با مراجع قضائی، این دو متهم که در زندان همدان به سر می بردند، به زندان تویسرکان تحویل داده شدند.

وی عنوان کرد: این دو متهم پس از مواجهه با مدارک و اسناد معتبر به جرم خود یعنی سرقت 6 مورد اعتراف کردند و  آدرس محل مخفی کردن برخی از اموال مسروقه را هم ارائه دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه عمده اموال مسروقه توسط این سارقین در استان های همجوار به فروش رسیده بود، ادامه داد: از این رو در حال حاضر شناسایی و دستگیری مالخران و کشف مابقی اموال مسروقه در دستور کار نیروهای انتظامی قرار دارد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان