آخرین اخبار

7. مهر 1398 - 15:29   |   کد مطلب: 36659
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه در سال های اخیر در کنار جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی در حیطه اداره ورزش و جوانان، پروژه های دیگری همچون سالن ورزشی کارگران از سوی اداره کار هم افتتاح شده است، گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی جمعیت هلال احمر تویسرکان هم مکانی مناسب برای بهره وری جوانان ورزش دوست بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «محمدمهدی مفتح» ظهر امروز در نشست با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و متولیان استانی و شهرستانی در تویسرکان، از تلاش های شبانه روزی مجموعه هلال احمر این شهرستان در راستای اجرایی شدن اهداف سازمانیشان قدردانی کرد و گفت: این مجموعه همگام با رده های بالادستی در استان و کشور در مواجه با بلایای طبیعی و یا کمک به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی موفق عمل کرده است.

وی در ادامه به افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی جمعیت هلال احمر تویسرکان به متراژ دو هزار و ۴۶۲ مترمربع  اشاره و اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال هرینه شده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: این پروژه از نظر نوع بنا، کیفیت ساختمان و تأسیسات در بالاترین سطح ساخته شده و در استان همدان بی نظیر است.

مفتح تصریح کرد: این مجتمع فرهنگی ورزشی چند منظوره است و در شرایط بحران و اضطرار در حوادث نیز به عنوان مجموعه ای  مناسب در خدمت رسانی به مردم می توان از آن بهره برد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس عنوان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر در کنار جذب اعتبارات لازم برای پروژه های ورزشی در حیطه اداره ورزش و جوانان، پروژه های دیگری همچون #سالن_ورزشی_کارگران از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم برای استفاده جوانان ورزش دوست تویسرکان هم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مفتح مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر این شهرستان را هم جزء امکان ورزشی و چند منظوره با رویکرد توجه به ورزش و فرهنگ جوانان در شهرستان برشمرد و گفت: این مجتمع نیز در کنار پروژه های اداره ورزش و جوانان یک مکان مناسب و در خور تحسین برای جوانان این شهرستان است.

وی در ادامه افزود: امروز بعدازظهر پایگاه امداد جاده ای خیر آباد هم با حضور رییس هلال احمر کشور افتتاح می شود تا در امدادرسانی در یک سطح عالی اقدامات لازم انجام شود.

«سیدرسول حسینی»فرماندار تویسرکان هم با اشاره به اینکه تویسرکان دارای ظرفیت‌های منحصر به فردی است، گفت: احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و امدادی جمعیت هلال احمر در وسعت 2 هزار و 426 متر مربع در سال 88 آغاز شد.

 وی اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای مجتمع را 33 میلیارد و 185 میلیون ریال اعلام کرد و از افتتاح  پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تویسرکان خبر داد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان