آخرین اخبار

8. مهر 1398 - 6:53   |   کد مطلب: 36666
رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی استان همدان گفت: در ایام اربعین حسینی ۷۵ موکب در استان همدان به زائران اباعَبْدِاللّه الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید رضا موسوی در جلسه شورای مسئولان ایستگاه‌های صلواتی اربعین استان همدان اظهار داشت: دارالمؤمنین همدان اولین استانی بود که در خصوص خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی ورود کرد. 

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران اباعَبْدِاللّه الحسین(ع) در استان همدان از سال 90 با 10 ایستگاه صلواتی آغاز شد، افزود: امسال 75 ایستگاه به زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه می‌کنند. 

بیشتر بخوانید

62 هزار اصفهانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

اربعین، تراز سنجش کیفیت و قدرت علوم انسانی اسلامی است

9 موکب خدمات‌رسانی به زائران اربعین در سمنان برپا می‌شود

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 2 میلیون نفر زائر از استان همدان عبور می‌کنند، گفت: استان همدان در مسیر 15 استانی است که زائران این استان ها از همدان عبور می‌کنند. 

موسوی با تأکید بر اینکه سال گذشته در استان افتخار داشتیم که مبلغ خوبی برای 8 هزار زائر خارجی بودیم، بیان کرد: اگر امروز مدال افتخار خادمی را به ما دادند و قرار است ایستگاهی برای خدمت‌رسانی به زائران اباعَبْدِاللّه الحسین(ع) برپا کنیم مطمئن باشیم بزرگمردانی چون شهدا این افتخار را به ما هدیه کردند. 

وی با اشاره به اینکه خدمت در راه اهل‌بیت و شهدا نه همت است و نه قسمت بلکه فقط دعوت است، تأکید کرد: دعوت‌نامه خدمت در راه اهل‌بیت توسط حضرت فاطمه زهرا(س) امضا می‌شود. 

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی استان همدان با بیان اینکه امسال برای خدمت به زائران اباعَبْدِاللّه الحسین(ع) باید توان بیشتری بگذاریم، تصریح کرد: همدان به عنوان بارانداز مسافران مشخص شده است و قرار است زائران را از مرز به همدان آورده و در همدان پیاده کنند و از همدان به استان‌های دیگر بروند. 

موسوی با تأکید بر اینکه امسال باید برنامه‌ریزی کنیم تا هیچ زائری بدون پذیرایی از استان همدان خارج نشود، ابراز کرد: باید تا جایی که توان داریم در خدمت زائران اباعبدالله (ع) باشیم. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان