آخرین اخبار

9. مهر 1398 - 15:30   |   کد مطلب: 36677
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف بیش از 389 کیلو انواع مواد مخدر در یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه دو باند مواد مخدر شناسایی و 141 نفر دستگیر شدند.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی» ظهر امروز و در آستانه هفته ناجا، در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر است،

که در این زمینه در یک سال گذشته با افزایش هشت درصدی کشف مواد مخدر روبرو بودیم.

وی با اعلام اینکه در این مدت بیش از 389 کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد، اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت اجتماعی دو باند تهیه و توزیع مواد شناسایی و 141 نفر هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: از مهر ماه سال گذشته تاکنون 427 سارق دستگیر شدند، که با افزایش 27 درصدی دستگیری سارقان، کاهش هفت درصدی سرقت در سطح شهرستان را شاهد بودیم.

سرهنگ معصومی از افزایش 52 درصدی اجرای طرح های کنترل مجرمین، پاکسازی نقاط آلوده و طرح های امنیت اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در یک سالی که گذشت یک هزار و ۳۵ طرح امنیت و اجتماعی در تویسرکان برگزار شد.

وی همچنین به کاهش  16درصدی تصادف جرحی در تویسرکان هم پرداخت و گفت: برای رسیدن به این مهم سعی بر آن شد تا مأموران آموزش دهنده ما با حضور در مدارس و مساجد در راستای نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک قدم مؤثری بردارند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اقتصاد در سایه امنیت قوت می گیرد، عنوان کرد: یکی از اولویت های ناجا مسئله مبارزه با قاچاق کالا در تمامی سطوح است، از این رو در یک سال گذشته  ۱۳۴ قاچاقچی شناسایی، دستگیری و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ معصومی در ادامه با بیان اینکه هفته مقدس ناجا از یازدهم مهر ماه با شعار پلیس هوشمند و مقتدر آغاز می شود، گفت: این شعار برگرفته از منویات رهبر انقلاب است که تأکید دارند پلیس همان گونه که برای امنیت جامعه باید مقتدر باشدريال می طلبد که هوشمندانه و مهربانانه هم رفتار و عمل کند.

وی گفت: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمه شهرستان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همایش صبحگاهی برخی از برنامه های هفته ناجا در تویسرکان است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان