آخرین اخبار

13. مهر 1398 - 22:29   |   کد مطلب: 36697
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امسال ۴۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان شناسایی و منهدم شده است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح شنبه در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد امنیت را متعلق به همه افراد جامعه برشمرد و با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فرصتی برای ارائه بخشی از تلاش‌های انجام شده در عرصه امنیت است، گفت: شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند و امین مردم» است.

پلیس باید حرفه‌ای، هوشمند و به‌روز باشد

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس باید حرفه‌ای، هوشمند و به‌روز باشد، عنوان کرد: اگر آگاه‌سازی مردم نسبت به جرائم افزایش یابد و در مبارزه با جرم نیروی انتظامی را کمک کنند بیش از ۶۰ درصد جرائم قابل پیشگیری خواهد بود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان و بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال بیش از  یک هزار عملیات‌ مختلف توسط پلیس همدان انجام شده است، اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد جرائم در حوزه فضای مجازی کشف شده است.

سردار کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه همدان جزو ۳ استان برتر در حوزه تامین امنیت است، افزود: در حوزه فضای مجازی شاهد افزایش ۵۵ درصدی جرائم بوده‌ایم و ۷۰ نفر نیز در رابطه با کلاهبرداری‌ها و مزاحمت‌های اینترنتی دستگیر شده اند.

بیش از ۳ تن هروئین و تریاک کشف و ضبط و ۴۱ باند در این زمینه منهدم شده‌ و بیش از ۵ هزار نفر مصرف کننده و توزیع کننده که در این چرخه وجود داشتند؛ دستگیر شده اندفرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به انهدام باندهای مواد مخدر در استان همدان گفت: بیش از ۳ تن هروئین و تریاک کشف و ضبط و ۴۱ باند در این زمینه منهدم شده‌ و بیش از ۵ هزار نفر مصرف کننده و توزیع کننده که در این چرخه وجود داشتند؛ دستگیر شده اند.

وی افزود: همچنین ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت در رابطه با مواد مخدر در استان همدان توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشفیات کالای قاچاق نیز گفت: در زمینه مبارزه با کالای قاچاق ۲۰۰ عملیات انجام شده و ۲ هزار نفر را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم به طوری که ارزش ریالی این کالاها ۱۲۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته‌است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه با افزایش ۳۰ درصدی رضایت مردم در تماس با ۱۹۷ روبرو بوده‌ایم، بیان کرد: ۱۵ هزار تماس با مرکز ۱۹۷ برقرار شده و شاهد افزایش رضایت مردمی در این تماس‌ها بوده‌ایم.

وی یادآور شد: در حوزه پلیس آگاهی نیز ۱۸ باند سرقت از منازل، مغازه‌ها، خودرو و موتورسیکلت که بیشتر این باند غیربومی بوده اند را متلاشی کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه به واسطه خون شهدا امروز در جزیره‌ای امن قرار گرفته‌ایم، گفت: تلاش‌های رزمندگان سبب شده با وجود توطئه‌ها ما را در این جزیره امن قرار بگیریم.

استاندار همدان نیز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همدان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت مردم عزیز و انقلابی است. 

سید سعید شاهرخی افزود: بدون تردید امنیت و آرامش امروز مدیون فداکاری و خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است که با تلاش و مجاهدت این عزیزان فضای امن و مناسب برای کار، تلاش و توسعه استان مهیا شده است

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان