آخرین اخبار

15. مهر 1398 - 8:48   |   کد مطلب: 36701
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از برداشت ۹۰ درصد محصول گوجه فرنگی در سطح استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور بهن قل از مهر؛ رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر از برداشت ۹۰ درصد محصول گوجه فرنگی در سطح استان همدان خبر داد و افزود: تا کنون ۳ هزار تن محصول گوجه فرنگی از کشاورزان استان همدان به صورت توافقی خریداری شده است.

وی اظهار داشت: پیش بینی تولید محصول گوجه فرنگی در استان همدان حدود ۱۸۰ هزار تن بوده که تا کنون حدود ۹۰ درصد آن برداشت شده است.

وی دلیل افزایش تولید محصول گوجه فرنگی استان همدان را قیمت بالای این محصول در سال گذشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه کشاورزان در سراسر کشور با توجه به قیمت بالای این محصول در سال گذشته نسبت به کشت محصول گوجه فرنگی اقدام کردند که با افزایش میزان عرضه این محصول قیمت آن کاهش یافت.

عباسی گفت: در برخی استانها که میزان تولید قابل توجهی داشتند دولت به صورت حمایتی خرید محصول گوجه فرنگی را در برنامه قرار داد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اظهار داشت: در راستای حمایت از کشاورزان همدانی و برای خرید محصول؛ با کارخانجات فرآوری محصول گوجه فرنگی داخل و خارج استان هماهنگی صورت گرفته که در صورت موافقت نهایی آنها بتوانیم علاوه بر خرید توافقی با خرید حمایتی نیز از کشاورزان حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان