آخرین اخبار

3. آبان 1398 - 12:51   |   کد مطلب: 36741
امام جمعه تویسرکان گفت: اربعین حسینی درحالی سپری شد که دنیا حیرت زده از این رستاخیز حسینی است.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مترضی موحدی» در خطبه های نخستین جمعه از آبان ماه گفت: طبق بیانیه گام دوم،انقلاب اسلامی همواره دارای انعطاف بوده چرا که سیره قرآنی ونبوی است ولذا در پذیرش قطعنامه،مذاکره هسته ای، برجام وانتخاباتها این انعطاف اثبات رسیده است.
وی اظهار کرد: چون سکاندار انقلاب انسانی حکیم وقرآنی است، بنابراین آماده تصحیح خطاهای خویش است به همین دلیل  رهبر انقلاب درمسئله تحدید نسل فرمود ما اشتباه کردیم وخود بنده هم در این اشتباه سهیم هستم.
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه اربعین حسینی درحالی سپری شد که دنیا حیرت زده از این رستاخیز حسینی است، افزود: ده ها میلیون نفر عاشق، عجیبترین، عاشقانه ترین، پرشورترین و باشکوهترین تجمع بشری را به نمایش گذاشتند که در نهایت امنیت و آرامش وتکریم وپذیرایی انجام گرفت.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در شرایطی که عزت واقتدار حسینیان با جبهه یزیدیان را مقهور خود  کرد و آن ها گیج شکست ها و بحران های پی درپی هستند مسئولان ما باید خیلی هوشیار باشند.
,وی عنوان کرد: برخی چهل سال است نظام اسلامی و ولایی را به زبان می آورند، اما می گویند ۴۱سال است ماهنوز به جواب راهبردی درخصوص تعامل با دنیا نرسیده ایم و راهش همه پرسی است، باید درجواب گفت اگر شماولایت فقیه راقبول داشته باشید ولی فقیه به روشنی جواب راهبردی را داده اند.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: حالا برخی ها همچنان که در مقابل راهبردهای امام راحل می ایستادند امروز هم تقابل را انفعال می دانند و دنیا راهم حفظ چهارکشور آمریکا، انگلیس،فرانسه و آلمان می دانند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان