آخرین اخبار

3. آبان 1398 - 0:23   |   کد مطلب: 36743
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: به منظور رسیدگی به دعوای مطرح شدده بین رسانه ها و افراد حقیقی و حقوقی، کمیته ستاد تالیف قلوب ویژه اهالی رسانه راه‌اندازی میشود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدرضا عدالتخواه پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول سازمان بسبج رسانه استان همدان اظهار داشت: باید توجه ویژه‌ای به برگزاری یادواره شهدا در استان شود.

وی در پاسخ به درخواست مسئول بسیج رسانه مبنی بر لزوم ایجاد شرایطی مبتنی بر یک سازو کار قانونی برای حل دعوای بین رسانه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی قبل از ارجاع به محاکم قضایی، ابراز کرد: در صدد راه‌اندازی کمیته‌هایی با عنوان ستاد تالیف قلوب در اقشار هستیم.

مدیرکل دادگستری همدان با بیان اینکه در این کمیته‌ها سعی می‌شود با حضور افراد همان قشر و صنف دعاوی با ریش سفیدی به مصالحه و آشتی بینجامد، ابراز کرد: از جمله کمیته‌هایی که به زودی کار خود را در استان آغاز می‌کند کمیته رسانه است.

وی با اشاره به شکل گیری گروه‌های مشاوره‌ای و حقوقی در استان همدان بیان کرد:  ایجاد بسیج حقوقدان‌ها در کشور یک حرکت مثبت بود که البته ما از برنامه‌های این قشر حمایت همه جانبه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان