آخرین اخبار

6. آبان 1398 - 13:16   |   کد مطلب: 36753
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای ۳۰ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی در تویسرکان خبر داد و گفت: ۴۲۰ دانش آموز طی سال جاری از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

به گزارش رودآور، مرتضی سیاهوشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، هفته بسیج دانش‌آموزی را هفته یاد بود و یادآوری گذشت و فداکاری شهیدفهمیده دانست و اظهار کرد: شهید فهمیده به لحاظ جسم کوچک بود اما به لحاظ فکری و بصیرت آنقدر بزرگ بود که امام راحل او را رهبر خود خواند.

وی با اشاره به اینکه پایه بسیج به لحاظ تربیت‌پذیری بهتر در بسیج دانش‌آموزی است افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب «بسیج باید مامن مطالبات باشد» و اینکه شهیدفهمیده را به عنوان یک الگو به نسل‌های بعد انقلاب معرفی کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نامگذاری هفته دانش آموزی سال جاری به شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی»، از برگزاری ۳۰ برنامه شاخص به مناسبت این هفته در مدارس با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

وی با اشاره به نواختن زنگ ایثار، شجاعت و استکبار در تمام مدارس و به شکل نمادین در مدرسه «یادگار امام(ره)» افزود: برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی، دیدار اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی با امام جمعه، اجرای مسابقات نشریه دیواری، نقاشی، حجاب و عفاف، مقاله‌نویسی، داستان کوتاه، شعر، فیلم موبایلی، دل‌نوشته و کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی از جمله برنامه‌های این هفته در تویسرکان است.

سیاهوشی دیدار دانش‌آموزان نخبه با فرماندار، تجلیل از اعضای گروه جهادی، عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموزی و معلمان انقلاب، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی با عنوان «مادران آسمانی»، حضور سازمان‌یافته در نماز جمعه، سخنرانی و قرائت بیانیه توسط یکی از فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام قبل از خطبه‌های نماز جمعه در هفته بسیج دانش‌آموزی تویسرکان عنوان کرد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه ایجاد موج استکبارستیزی، ترویج حمایت از تولیدات داخلی و تبیین شاخص‌ها در فضای مجازی اضافه کرد: نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی حول محور افول آمریکا، تبیین نظریه مقاومت فعال و بیانیه گام دوم انقلاب در هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت پیشگام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز با مشارکت دانش آموزان هشت آموزشگاه خبر داد و گفت: اجرای نشست‌های تشکیلاتی و حلقه تربیتی رهبر کوچک در سطح حوزه بسیج با مشارکت واحدهای پیشگام (دانش آموختگان دوره یاوران ولایت)، مسابقه دو همگانی ویژه پویندگان، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان و مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» و مسابقه عکاسی با موضوع باشکوه ترین حضور ویژه پویندگان و پیشگامان در طول راهپیمایی بخش دیگر از برنامه‌های هفته دانش‌آموزی به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به انجام فضاسازی سطح شهرستان ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی، از اعزام ۴۲۰ دانش‌آموز در قالب پنج کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب و جنوب در طی سال جاری با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.  

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان