آخرین اخبار

8. آبان 1398 - 6:36   |   کد مطلب: 36771
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: استخر شنای بانوان تویسرکان ظرف 10 روز آینده فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گزارش رودآور، «علی حقیقی» در واکنش به طرح برخی شایعات مبنی بر تعطیلی استخر شنای بانوان تویسرکان به دلیل نقایص فنی و سازه ای اظهار داشت: این استخر هیچ گونه مشکل فنی، تجهیزاتی و سازه ای ندارد و پس از برگزاری مراحل قانونی واگذاری به صورت مزایده، فعالیت خود را از سر می گیرد.
وی افزود: استخر شنای بانوان تویسرکان، اردیبهشت ماه امسال توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و در15 خردادماه در اختیار بانوان شهرستان قرار گرفت اما بر اساس ضوابط قانونی وزارت ورزش و جوانان و تذکر قانونی سازمان بازررسی، می بایست از طریق مزایده واگذار شود.
حقیقی با اشاره به بررسی طرح های مختلف برای بخش تجهیزاتی استخر شنای بانوان تویسرکان بیان کرد: نصب تخته های شروع در حالت مسابقه ای، ایجاد استخر بادی کوچک برای نونهالان و فراهم کردن فضا برای رشته ورزشی "واترپلو" سه طرح نهایی در این بخش به حساب می آیند. 
وی تصریح کرد: نمی توانیم با عجله و بدون در نظر گرفتن جنبه های فنی و تخصصی، استخر شنای بانوان تویسرکان را به هرکسی واگذار کنیم زیرا به تجهیزات استخر آسیب وارد می شود.
حقیقی متذکر شد: این در حالی بود که از همان ابتدا ساخت اتاق احیا، جا کفشی و رختکن جزء تعهدات اجرایی پیمانکار استخر شنای بانوان نبود و همین مساله موجب شد روند فعالیت این استخر کمی طول بکشد.
وی افزود: کسی که می خواهد استخر شنای بانوان را از طریق مزایده در اختیار داشته باشد باید شناسه ملی و کد اقتصادی داشته باشد که برخی داوطلبان در این زمینه از این شرایط برخوردار نبودند و این موضوع نیز بر تاخیر در روند فعالیت دوباره استخر اثر گذاشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: طرح استخر شنای بانوان تویسرکان سال 86 کلنگ زنی شد و در سال 87 شروع به آغاز مراحل اجرایی خود کرد و با صرف بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون اعتبار در اردیبهشت ماه امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
 حقیقی افزود: این استخر 15 خرداد امسال در اختیار بانوان شهرستان قرار گرفت اما پس از فعالیت 40 روزه خود بر اساس رعایت مراحل قانونی واگذاری از طریق مزایده، وقفه ای در روند فعالیتش ایجاد شد./همشهری تویسرکان
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان