آخرین اخبار

8. آبان 1398 - 11:37   |   کد مطلب: 36772
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، تسخیر لانه جاسوسی را تثبیت کنده رکن استکبارستیزی نهضت خمینی(ره) که استمرار قیام حسینی(ع) بود، دانست و گفت: حال این روزها جهانی شدن جمله حب الحسین یجمعنا، سرآغاز شکل گیری اصولی وحدت جبهه مقاومت در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار رودآور، چند روز تا 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجويان پيرو خط امام در 13 آبان 1358 باقی نمانده است، این روز پر اهمیت، نماد استکبارستیزی ملت ایران است، روزی به یادماندنی که اقدامی انقلابی که از سوی تمامی جناح های سیاسی در مورد تأیید قرار گرفت، گرچه بعدها انقلاب مانند هر انقلاب دیگری با ریزش ها و رویش هایش همراه شد، اما این عزت ملی نظام است که همچنان همسو با آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده و استمرار دارد.
در این باره به گفت وگو با«حسین ربیعی» مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نشستیم تا بدانیم برای چه واژه مقدس استکبارستیزی یکی از اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران است و ما در فضای رسانه ای جدید چگونه باید وارد کارزار شویم آن هم در در برابر دشمنی که دیگر قدرتی ندارد و تنها ابزارش رسانه های مختلف به ویژه بهره گیری از شبکه های اجتماعی در بستر فضای مجازی است.
در حوزه انتشار همگانی اسناد لانه جاسوسی کوتاهی کرده ایم 
ربیعی  در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با مهم دانستن و گرامیداشتن سالروز 13 آبان ماه، گفت: در آن روزها یعنی در آبان 58، اسناد بسیاری از لانه جاسوسی کشف و ضبط شد، گرچه می خواستند بسیاری از آن اسناد را نابود کنند، اما این مدارک در قالب 74 جلد کتاب چاپ شده است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه انتشار همگانی اسناد لانه جاسوسی کوتاهی کرده ایم، اظهار کرد: به جزء آن اسنادی که منتشر شد، اسنادی دیگری هم بود که تحویل دادن و معلوم نشد چه بر سر آن آمد، اما همان هم غنمیت است، با این حال نسل های پس از انقلاب و حتی بسیاری از آنان که در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی نقشی داشتند آن گونه که باید و شاید به مطالعه اسناد نپرداخته اند.
 دانشجویان و متولیان فرهنگی اسناد لانه جاسوسی را در فضای مجازی بازگو کنند
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان آنکه اسناد همگی نقش جنایتکارانه امریکا و وابستگی و سرسپردگی رژیم طاغوت را برملا ساخته بود، افزود: آیا زمان آن نرسیده اسنادی که منتشر شده، به شیوه ای صحیح حتی در فضای مجازی توسط گروه های مختلف به ویژه دانشجویان و متولیان فرهنگی به صورت ویژه منتشر شود تا ماهیت پلید امریکای جنایتکار بیش از این برای ملت روشن شود؟
ربیعی تصریح کرد: جای سوال دارد که هنوز آن گونه که باید حتی دانشجویان ما در حوزه تاریخ ایران اسلامی در پایان نامه های خود کمتر به سراغ این اسناد می روند و مقاله ها و گزارش های مفصل و یا حتی کوتاه منتشر در این زمینه از سوی صاحبان صاحبان قلم منتشر می شود.
انتشار اسناد لانه جاسوسی به شیوه ای همه فهم به یک مطالبه تبدیل شود
وی با تأکید بر اینکه امروز ضرورت شناسندن جنایات امریکا و منافقین برای نسل جوان در میان شبه افکنی های بسیار آنان باید یک امر بدیهی برای انقلابیون باشد، عنوان کرد: بسیاری از پرونده های منافقین در دهه شصت خیلی وقت است که از طبقه بندی خارج شده و قابل انتشار است و می طلب متولیان امر این اسناد و پرونده های قضایی را برای نسل جوان بازگو کنند و تبدیل به یک مطالبه و مطالعه عمومی شود.
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین به واکاوی و چرایی مرگ بر امریکا هم پرداخت و اظهار کرد: اینکه برخی با شبهه افکنی در سخنرانی های خود و یا در فضای مجازی با توئیت زدن شعار اصلی استکبارستیزی یعنی مرگ بر امریکا را با چالش پوشالی خود همراه می کنند، نشان از نشناختن آنان از ماهیت انقلاب اسلامی دارد.
مرگ بر امریکا، جزء اصلی مبانی ویژه ایدئولوژیک انقلاب است
ربیعی با بیان اینکه دفاع از حق مطلوم و مقابله با ظالمان در هر گوشه از جهان و در یک کلام استکبار ستیزی جزئ اصلی مبانی، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: زمانی که یک سخنران شبهه ای ایجاد می کند باید در همان سطح شخص دیگری بیاید و شبهه را پاسخگو شود، اینکه بخواهیم اصول اساسی و ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی را در حد یک مذاکره با امریکا بر سر هر مسئله ای از هسته ای گرفته تا مباحث موشکی و علمی تقلیل دهیم، کار شایسته ای نیست.
وی افزود: آیا می توان پایه ها و ایدئولوژیک یک انقلاب را آنقدر در سطح پایین جلوه دهیم و به کف میدان بیاوریم و در آخر بگوییم با کدخدا مذاکره کرده ایم؟ این یک اشتباه راهبردی و تاکتیکی است و راه حل آن بازگشت به مسیر اصلی انقلاب است، چراکه امریکا به هیچ عنوان دست از سر ملت ما برنمی دارد، این جنایتکار با اصل انقلاب و اسلامیت آن مشکل اعتقادی و اصولی دارد.

استکبار و در رأس آن امریکا، سرسپردگی دائمی ما را می خواهد

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه استقلال و آزادگی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی است، گفت: روزگاری در دوران پهلوی، امریکاییان برای ملت ما تصمیم می گرفتند و هزاران مستشار امریکایی همچون نوکر به ما می نگریستند و حتی از رژیم منحوس پهلوی حق توحش می گرفتند، اما امروز به برکت مقاومتی که ختم به پیروزی انقلاب شد، این ایران اسلامی است که حرف اول را در منطقه می زند و قبلگاه آزادی خواهان جهان شده است و دیگر ما به عنوان کارگرانی که منافع استکبار را تأمین می کند نیستیم.
*به زودی امریکا در جنگ اقتصادی هم شکست می خورد
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: طبق آمار اعلام شده اخیر از سوی صندوق بین المللی پول اقتصاد ایران در سال 2019 نسبت به 2018 کوچک تر شده که نشان دهنده اثر تحریم ها بر آن است، اما همین صندوق در آمار جدید خود آورده که در سال 2020 میلادی یعنی سال 98 هجری شمسی، اقتصاد ایران ثابت است، این مطلب گویای آن است که امریکا حتی در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه خود ناکام مانده و به اهدافش نرسیده است.
ربیعی اشاره کرد: ناگفته نماند که برخی از مسئولان، آگاهانه و یا ناآگاهانه در حوزه اقتصادی با هر گونه ترفند و اختلاسی بر ملت سخت می  گیرند و به عنوان قطعه ای از پازل دشمن نقش آفرینی می کنند، اما نمی دانند که امریکا در همین حوزه اقتصادی هم به آخر خط رسیده است.
امریکا را کدخدا می دانند چون قدرت انقلاب و ملت را نمی شناسند
وی همچنین عنوان کرد: آنانی که حرف از مذاکره با امریکا می زنند قدرت نظام و وحدت بین ولایت و ملت را خوب نشناختند و از قدرت پوشالی امریکا مطلع نیستند، مقاومت هزینه دارد، اما این هزینه به طور طبیعی از هزینه تسلیم شدن بسیار کمتر است، نهایت هر گونه مذاکره با امریکا ذلت و خواری است.
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: این مقاومت است که می تواند ما را در هر زمینه ای پیروز میدان سازد تا آنکه بالاخره امریکا بالاجبار به ملت شریف ما همچون یک ابرقدرت نگاه کند، گرچه هم اینک نیز با همین نگاه به ملت ما می نگرد، چرا که تمام توان خود را برای به زانو درآوردنمان به کار گرفته است.
افول امریکا در تمامی حوزه ها مشهود است/ رسانه ها؛ تنها قدرت فعلی امریکا
ربیعی با بیان اینکه امروز امریکا هیچ قدرتی ندارد و یک طبل تو خالی است، اظهار کرد: باید دقت داشت همین طبل تو خالی تنها با بهره گیری از رسانه ها، تبلیغات گسترده ماهواره ای و بهره گیری از فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام و جبهه مقاومت در سراسر جهان است.
وی تصریح کرد: اگر امروز می بینیم که برخی جوانان عراقی فریب خورده، شخصی را که باید قهرمان ملی آنان باشد و فرمانده پادگانی است که700 شهید برای حفاظت از همان جوانان تقدیم ملت عراق کرده است، با آن شکل ناجوانمردانه به شهادت می رسانند، باید گفت که رسانه های بیگانه با شبهه افکنی در اعتقاد هم آنان نفوذ پیدا کرده است آن هم در بستر فضای مجازی و با تبلیغات شوم رسانه ای استکبار.
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اذعان کرد: امریکا تنها با نقطه زنی، نیازمندی های ملت ها را شناسایی می کند و در این جنگ حتی از تحریم دارویی ملت ها هم استفاده می کنند تا مردم خود به خود تسلیم شوند.
برای درک و دیدن پیشرفت های مشهود ایران، باید کشور مقایسه شونده درست انتخاب شود 
ربیعی ادامه داد: دشمن به دنبال القاء این مطلب است که ایران اسلامی پس از انقلاب را با کشورهای اروپایی مقایسه کند، در حالی که این مقایسه از اساس اشتباه است، چرا که 40 سال پیش ایران در زمان طاغوت به عنوان کشوری سرسپرده و عقب ماندگی گریبان گیرش بود، در حالی که کشورهای اروپایی این گونه سرسپرده نبودند.
وی افزود: اگر بخواهیم میزان پیشرفت های قابل توجه ایران را پس از انقلاب اسلامی بیشتر درک و احساس کنیم باید ایران قبل و بعد از انقلاب را با کشور مصر مقایسه کنیم، چرا که از نظر منابع مالی و انسانی تا حدودی شبیه یکدیگر هستند، آن روزها مصر هم دچار تحولاتی شد، با این تفاوت که ایران مسیر استقلال را انتخاب کرد و رهبران مصر مسیر وابستگی به امریکا و اسرائیل را.
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: و امروز به عینه مشاهده می کنیم که مصر در چه پرتگاهی قرار دارد، اما از سویی دیگر جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه یکی یکی آرمان های خود را دنبال می کند و به آن دست می باید و حتی خاص تر روحیه استکبارستیزی را در جهان اشاعه داده است.
 اشاعه فرهنگ مقاومت، تنها راه نجات آزادیخواهان جهان از چنگال استکبار

ربیعی همچنین با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی نشان داد که فرهنگ نجات کشورها و نجات ملت های آزادیخواه جهان، فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و استبکار جهانی است، گفت: امروز شفاف سازی به ویژه در فضای مجازی رکن اصلی آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است و جوانان آزادیخواه می بایست در این حوزه هم ورودی آگاهانه با رویکرد دفاع از مظلوم با خمیرمایه استکبارستیزی داشته باشند.
جهانی شدن جمله حب الحسین یجمعنا، سرآغاز شکل گیری اصولی وحدت جبهه مقاومت در فضای مجازی
وی با بیان اینکه حرکت امام حسین(ع) در سال 61 مصداق بارزی از استکبارستیزی است، اذعان کرد: فضای مجازی گرچه این روزها در دستان استکبار و ایادی آنان است، اما این نکته را نباید فراموش کرد که همین جوانان ما چه در ایران، چه در عراق و حتی در سراسر گیتی با وحدتی مثال زدنی واژه زیبای حب الحسین یجمعنا را در اربعین سال جاری به کلیدواژه جهانی تبدیل کردند، این نشان می دهد که مقاومت همچنان پابرجاست و در فضای مجازی در مسیری صحیح در حال شکل گیری اصولی است.
زنگنه 
انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان