آخرین اخبار

10. آبان 1398 - 1:13   |   کد مطلب: 36785
دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: نگرانی دشمنان از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و اثرگذاری آن در اذهان ملت‌ها است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی بعداز ظهر پنج شنبه در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان با تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: استان همدان به سبب حضور علما، بزرگان و برجستگان و مردمی شریف و مومن سرآمد و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه هسته اصلی جامعه روحانیت مبارز در سال ۱۳۵۱ شکل گرفت با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی دبیر سابق جامعه روحانیت مبارز، افزود: این تشکیلات با حضور بزرگانی همچون شهید مفتح و شهید بهشتی بصورت خانگی شکل گرفت.

وی به نقش مرحوم آیت الله انواری از علمای همدان در شکل‌گیری جامعه روحانیت اشاره کرد و گفت: دوران ۴۰ ساله گذشته انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است و هر صفحه ای از تاریخ انقلاب را ورق بزنیم حوادث عجیب و قابل توجهی را می بینیم.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه در حوزه دین مداری، اخلاق و اعتقاد به ارزش های الهی و امید به آینده معنوی جهان و رقم خوردن زندگی براساس معیارهای دینی در دوره ای که همه حرکت ها علیه معنویت است انقلاب اسلامی پدیده ای فوق العاده بوده است، گفت: انقلاب اسلامی با همه کاستی‌ها و ضعف های احتمالی و نواقصی که احتمالا بوده در معادلات جهان بسیار اثرگذار بوده به نحوی که تحقیقات نشان داده روسای جمهور امریکا و کشورهای غربی بیشترین توجه شان به این انقلاب اسلامی بوده است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در طول این ۴۰ سال ذهن سیاستمداران بزرگ جهان همواره درگیر انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار داشت: درست است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در حوزه نظامی، فرهنگی و اقتصادی توفیقات زیادی داشته اما امروز نگرانی دشمنان از قدرت نرم جمهوری اسلامی و اثرگذاری آن در اذهان ملت‌هاست.

پیام غرب در دنیا خریدار و خواهان ندارند

وی با بیان اینکه امروز پیام غرب در دنیا خریدار و خواهان ندارند هرچند آنان حرف ها و پیام خود را بزک می‌کنند و با فریب به خورد دیگران می دهند، گفت: امروز انسان‌ها و ملت‌ها به دنبال شنیدن پیام انقلاب اسلامی هستند و علارغم قدرت رسانه ای غرب و بایکوت ایران در عرصه های مختلف، پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان در حال رسیدن است و این سبب اصلی نگرانی سران غرب است.

پورمحمدی به هراس غربی‌ها از مواجه شدن مردم جهان با مردم ایران و دیدن واقعیت‌های داخل کشور اشاره کرد و گفت: این ترس از روبرو شدن مردم جهان با واقعیت ایران به حدی است که دشمنان حتی از حضور گردشگران در ایران نیز جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: دشمنان آنچنان تصاویر غیرواقعی از ایران اسلامی در رسانه‌های خود نشان می‌دهند و آنچنان تبلیغات پرحجمی علیه نظام اسلامی دارند که گاهی حتی دوستان ما نیز مقهور این تبلیغات و کینه‌توزی ها می‌شوند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با حضور و مجاهدت روحانیت شکل گرفت، افزود: تداوم مسیر انقلاب به همت و حضور روحانیت امکان پذیر است  و این حضور باید منسجم، برنامه ریزی شده و با نقشه راه همراه باشد.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب نیز مانند گام اول انقلاب نیازمند حضور و تیزهوشی روحانیت است، اظهار داشت: منویات رهبری معظم انقلاب باید توسط روحانیت و نیروهای انقلاب عملیاتی شود و با نگاه به گذشته، رفع عیوب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت در این مسیر حرکت کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان