آخرین اخبار

10. آبان 1398 - 12:42   |   کد مطلب: 36786
امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه روحانی به مبارزه با فساد دستگاه قضایی حمله می کند و عنوان کرده که شرکت ها را خفه و کشور را تعطیل کرده اند!، گفت:این در حالی است که باید دانست در وهله اول تعطیل کردن شرکت های صوری که ارز دولتی را غارت می کنند خدمت بزرگی به نظام است و دوم آن که باید از خود دولت پرسید در مبارزه با فساد چه کرده؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته در تویسرکان، اساس حرکت نظام  در چارچوب آرمان های خود را انعطا پذیر دانست و گفت: با این وجود جموهری اسلامی ایران هیچ گاه در برابر نقشه های شوم، هیاهوها و فشار دشمنان و نفوذی ها منفعلانه عمل نکرده و نخواهد کرد و همچنی بر روی آرمان های خود استوارانه ایستاده است.

وی اسلامیت، حفظ استقلال، استکبار ستیزی،دفاع از نظام همزمان با پیشرفت کشور و نیز کرامت بخشی به انسان را از جمله ارکان و آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: ایران اسلامی و ملت ما هیچ گاه از این آرمان ها دست برنمی دارند و در آن تجدیدنر نمی کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امروز در شاهد افول استکبار هستیم و از سویی مشاهده می کنیم که این تفکر بسیجی است با رویکرد استکبارستیزی است که به یک گفتمان تبدیل شده است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امیدواری به آینده، هوشایری در مقابل تحرکات دشمنان و عدم اعتماد به استکبار در حین عدم غرور داشتن در هنگام پیروزی ها مواردی ست که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحانی به مبارزه با فساد دستگاه قضایی حمله می کند و عنوان کرده که شرکت ها را خفه و کشور را تعطیل کرده اند!، افزود: این در حالی است که باید به او گفت در حقیقت و در وهله اول تعطیل کردن شرکت های صوری که ارز دولتی را غارت می کنند خدمت بزرگی به نظام است و دوم  آن که باید از خود دولت پرسید در مبارزه با فساد چه کرده؟

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد:  درحالی  روحانی حرف از شفافیت می زند که هنوز درباره مسائلی از جمله حقوق های نجومی، اصلاح ساختار بودجه، قراردادهای محرمانه با تلگرام، نفتی، ایران خودرو وپژو، ایرباس وبوئینگ و امثال این موارد، مردم هیچ شفافیتی از سوی دولت او مشاهده نکرده اند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان