آخرین اخبار

19. آبان 1398 - 11:29   |   کد مطلب: 36795
این روزها یک ماهی می شود که دو عضو شورای شهر در صحن این شورا حضور نمی یابند و از این رو پیگیری مطالبات مردمی را با چالش روبرو کرده اند، علت غیبت های مکرر و یک ماهه دو عضو شورای شهر تویسرکان در هاله ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ یک ماهی می شود که تعدادی از همشهریانمان هر بار که به صحن شورا مراجعه می کنند کارها و درخواست هایشان به اصطلاح زمین می ماند، چرا که تنها در این یک ماه چهار عضو شورا در جلسات حاضر می شوند و دو عضو دیگر آن گونه که گفته شده به دلیل اختلاف هایی نامعلوم به خودتحریمی دچار شده اند.!
اینکه این دو عضو شورا، خودشان را از حضور در جلسات شورا منع کرده اند، یک طرف ماجراست، اما آیا نباید آنانی که برای رأی آوردن به هر دری زدند این روزها به فکر حل کردن مشکلات مردم باشند و خود را در جمع شورا حاضر شوند؟
اختلاف سلیقه و نظر و تضارب آراء امر بدیهی است، اما آیا نباید همدیگر را تحمل کنیم آن هم برای خدمت رسانی صادقانه تر به مردم؟
فلسفه وجودی شوراهای شهر و روستا آیا چیزی جز این است که منتخبین مردم در کنار هم حتی با اختلاف سلیقه های بسیار گردهم جمع شوند و با برای پیشرفت و توسعه شهری برنامه ریزی کنند؟
 اخلاق ها، روحیه ها و رفتارهای هر شخصی با دیگری متفاوت است، هم چنانکه هر 10 انگشت یکی نیست، اما با اتصال به یکدیگر دستانی می شوند توانمند، نقطه اتصال را تفکری عمیق و بزرگ رقم می زند و آن چیزی نیست جز تحمل یکدیگر حتی با وجود تضارب آراء.

 اینکه اختلاف را برای مردم کنار بگذاریم بدان معنا نیست که اخلاق و رفتارمان را شبیه به همدیگر کنیم، مهم این است که در کنار هم با احترام به انتقادهای یکدیگر حتی اگر تند و تیز باشد برای یک رسالت بزرگ قدم برداریم. رسالت #خدمت_رسانی به مردم شهرمان.
زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان