آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 16:30   |   کد مطلب: 36828
دادستان تویسرکان با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش نرخ بنزین غیرقانونی است، گفت: در این باره بازرسی های کمیته مربوطه به صورت مستمر انجام و با سودجودیان برخورد می شود.

 «ساسانی» دادستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین و احتمال افزایش قیمت سایر کالاها از سوی برخی سودجویان گفت: در حال حاضر دادستانی اختیار تام برای دفاع از حقوق مردم و برخورد با گرانفروشی، احتکار و عرضه کالاهای اساسی خارج از شبکه دارد.
 وی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون کمیته ای ویژه برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان با حصور نمایندگانی از دادستانی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های متولی با هدف بازرسی منظم از تمامی واحد‌های تولیدی، توزیعی و صنفی کالا‌های هدف به صورت ویژه تشکیل شده است.
دادستان تویسرکان افزود: این کمیته در روزهای آتی بر بازرسی های خود به طور مستمر می افزاید تا سودجویان به بهانه افزایش قیمت بنزین، نرخ سایر کالاها را افزایش ندهند.
ساسانی از همشهریان خواست تا اگر موردی درباره افزایش نامعقول و غیرقانونی کالاهای اساسی به بهانه افزایش قیمت بنزین مشاهده کردند، سریعاً به تعزیرات و یا دیگر دستگاه های ذی صلاح برای پیگیری اطلاع دهند.
وی با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش نرخ بنزین غیرقانونی است، عنوان کرد: سودجویان بدانند که در این رابطه با آنان برخورد قاطعانه خواهد شد.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان