آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 16:42   |   کد مطلب: 36834
مدیر حوزه علمیه تویسرکان با اشاره به گران شدن قیمت بنزین، گفت: نخست آن که باید دولت مشخص کند که درآمد حاصل از فروش بنزین به طور دقیق کجاها هزینه می شود و دوم آن که ضرورت دارد که بر تاثیر آن بر افزایش سایر کالا را دقت کنند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام سجاد امیری» در در جمع مردم تویسرکان با بیان اینکه توجه، فهمیدن، درک و عمل به سیره نبی(ع) زمینه ساز تقوای الهی است، گفت: در قرآن تعبیرهای زیبایی برای رسول الله(ص) آمده که نشان از عزت و عظمت و به ویژه بزرگی حسن خلق آن بزرگوار دارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی های پیامبر(ص) برخورد قاطع با پیمان شکنان بود، اظهارکرد: در تاریخ آمده که نبی مکرم اسلام(س) با پیمان شکنی یهودیان بنی نضیر، بنی قین قاع وخیبر برخورد قاطعانه ای داشته اند.

مدیر حوزه علمیه تویسرکان در ادامه از وحدت شیعه و سنی یاد کرد و افزود: توصیه نظری و عملی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همیشه بهوحدت بین مسلمن بوده است و کسانی که هفته وحدت را با عنوان دروغین برائت اعلان می کنند خلاف سیره ائمه علیهم السلام عمل می کنند.

حجت الاسلام امیری همچنین با قدردانی از زحمات و پیگیری های آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، عنوان کرد: از روحانی می خواهیم به تاریخ و قرآن مراجعه کنند و خلاف واقع نگوید، چرلا که در قرآن کریم آمده که اگر از خیانت قومی می ترسید مانند آن ها برخورد کنید نه اینکه در توافق با آنان بمانید.

وی در ادامه با اشاره به گران شدن قیمت بنزین، گفت: نخست آن که باید دولت مشخص کند که درآمد حاصل از فروش بنزین به طور دقیق کجاها هزینه می شود و دوم آن که ضرورت دارد که بر تاثیر آن بر افزایش سایر کالا را دقت کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان