آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 16:49   |   کد مطلب: 36835
مدرسه جامعه القرآن کریم در تویسرکان با حضورعلم الهدی نابغه قرآنی قرن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مدرسه جامعه القرآن کریم در تویسرکان با حضور علم الهدی نابغه قرآنی قرن و نماینده مردم تویسرکان در مجلس افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم «محمدصادق گمار» مدیر دار القرآن تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مدرسه جامعه القرآن کریم این شهرستان در دو طبقه  سیدمحمدحسین طباطایی(علم الهدی) نائب رئیس مؤسسه قرآن و اهل بیت جامعه القرآن کریم همان حافظ کل قرآن ونابغه قرآنی قرن افتتاح شد.

وی از فعالیت 380 شعبه خردسالان برادران و خواهران جامعه القرآن کریم در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد:  از این تعداد 100 مؤسسه به عنوان مدرسه قرآنی فعالیت می کنند و در تویسرکان شعبه خواهران برای خردسالان و مدرسه ابتدایی مجوز گرفته که امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیر دار القرآن تویسرکان با بیان اینکه هدف بر آن است تا سال های آینده به ترتیب پایه های تحصیلی بعدی یعنی تا ششم ابتدایی هم افزوده شود، افزود: طبق یک برنامه ریزی جامع در این مدرسه قرار است به ترتیب، روخوانی، روانخوانی، ترتیل، حفظ و قرائت قرآن کریم به دانش آموزان آموخته شود تا آنان با دستی پر از معارف قرآنی وارد دوره های راهنمایی و دبیرستان شوند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان